3p

Szétválik a TV2-csoport Kereskedelmi és Üzletfejlesztési Igazgatósága, és közös megegyezéssel 2014. január 21-ével távozik a TV2-csoporttól Laczkó Endre, kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgató. A szervezeti átalakulással Csikesz Erika értékesítési igazgatóként, Koltai Péter pedig üzletfejlesztési igazgatóként folytatja tovább a munkát.

Laczkó Endre

Átalakul a TV2-csoport Kereskedelmi és Üzletfejlesztési Igazgatósága. Laczkó Endre, kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgató január 21-ével közös megegyezéssel távozik a TV2-csoporttól. Ezzel egy időben Csikesz Erika jelenlegi értékesítési osztályvezető értékesítési igazgatóként, Koltai Péter üzletfejlesztési osztályvezető pedig üzletfejlesztési igazgatóként Simon Zsolt vezérigazgató közvetlen irányítása alatt folytatja munkáját.

Laczkó Endre 2013. január 15-től töltötte be a TV2-csoport kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgatói pozícióját. A szakember 2008-tól a Juventus kereskedelmi rádiót, valamint a Juventus Média Ügynökséget irányította. Korábban dolgozott a 20th Century Fox oroszországi részlegénél ügyvezető igazgatóként, azt megelőzően pedig hat éven keresztül a Warner Bros Home Entertainment Magyarország Kft. vezetője vol. A közgazdász végzettségű szakember kereskedelmi vonalon is komoly tapasztalatokat szerzett: dél-kelet európai régiós igazgatója volt a Tenneco Automotive-nak, a Reemtsma Magyarországnál pedig promóciós igazgatói posztot töltött be, közölte a csatorna.

Csikesz Erikához, a TV2-csoport új értékesítési igazgatójához tartozik majd a csatornaportfolió teljes spot és non-spot értékesítése. Csikesz Erika 2005-ben gyakornokként került a TV2-höz. Később értékesítési asszisztensként, 2007 szeptemberétől értékesítési munkatársként, majd értékesítési menedzserként dolgozott a cégcsoportnál. A szakember 2011. március 1-től értékesítési csoportvezetői, szeptembertől pedig értékesítési osztályvezetői pozíciót töltött be a TV2-csoportnál.  

Koltai Péter, az újonnan kinevezett üzletfejlesztési igazgató 2013. szeptember 9-től csatlakozott a TV2-csoporthoz, mint üzletfejlesztési és terjesztési vezető. Péter irányítása alá tartozott és tartozik a jövőben is a vállalat terjesztési, üzletfejlesztési, valamint digitális média csoportja.  A tizenkét éves iparági tapasztalattal rendelkező menedzser a pályafutását 2001-ben a T-Online-nál kezdte, majd két évvel később az Origo Zrt. TV Üzletág és Termékmenedzsment igazgatója lett. A szakember 2011 és 2013 között az HBO regionális központjában üzletfejlesztési alelnökként dolgozott.

Az átszervezés célja a TV2-csoport kereskedelmi és üzletfejlesztési területén egy laposabb, rugalmasabb szervezeti struktúra kialakítása volt.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!