2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Minden idők legnézettebb televíziós műsora volt a vasárnap este lejátszott amerikai-futball bajnoki döntő. A nézettség átlépte a 100 milliós álomhatárt.

A 2009-es Super Bowl után ugyan néhányan bíztak benne, hogy az NFL történetében először sikerül átlépni a 100 milliós álomhatárt, ám még az igencsak közönségcsalogató párosítás után is óvatos optimizmus jellemezte az érdekeletket. Utólag persze könnyű érvelni, hogy - legalább is a két résztvevő csapatot illetően - nehezen lehetett volna ennél jobb döntő elképzelni, hiszen az egyik oldalon a végső győztes New Orleans Saint volt, mely a Katrina hurrikán óta az amerikai közvélemény egyik kedvence, míg az ellenfél csapatában a jelenkor - illetve sokak szerint a liga történetének - legjobb irányítója, Peyton Manning "nézett farkasszemet".

Az eredmény pedig végül minden várakozást meghaladt, közölte előzetes becslését a Nielsen. Az immáron 44 nagydöntőt ugyanis 106,5 millióan követték a televíziók előtt, ami minden korábbi televíziós nézettségi számnál nagyobb. Az eddigi rekorder a M-A-S-H című sorozat befejező része volt 1983-ban, melyet csaknem 106 millióan láttak.

A Super Bowl közvetítések történetében az eddigi csúcstartó a tavalyi Pittsburgh-Arizona mérkőzés volt, melyet 98,7 millióan néztek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!