A United Auto Workers (UAW) elnöke elmondta, hogy nyomást kívánnak gyakorolni a vállalatra, hogy tartsa meg a milliárdos adósságot felhalmozó üzletágat. A szerződés pontosításáról a megbeszélések nyáron kezdődnek, a szakszervezeteknek azonban meg van a lehetősége, hogy késleltessék, illetve bonyolítsák az eladást, írja a BBC News.
Elemzők szerint a szakszervezet arra számít, hogy a negyvenmilliárd dollár egy részét megkapják, mint az a Mercedes-Benz esetében történ 1998-ban.
Ron Gettelfinger, az UAW elnöke szerint működőképes lehet az a lehetőség is, hogy a DaimlerChrysler megőrzi az amerikai leányt. "Azon dolgozom, hogy napirenden tartsam az ügyet. Hiszem, hogy jobb helyzetben lehetünk, mint ahol most vagyunk" - tette hozzá.
Tom LaSorda, a Chrysler főnöke nem kommentálta a szakszervezet véleményét, de megerősítette, hogy tovább folytatják a tárgyalásokat a lehetséges vevőkkel.