Mennyit kóstálnak az élmények? Tekintse meg táblázatunkat!
"A pestiek kényelmesek, a vidékiek jóval könnyebben mobilizálhatók" - indokolta a trendet Zámbó Árpád. - "Egy Pécs mellettinek nem jelentene akkora élményt, ha a környéken repülhetne, mert lehet, hogy már különben is megtette" - érvelt a harmadik élményajándékozással foglalkozó vállalkozás, a Meglepkék.hu alapítója, Sashalmi Attila. A hároméves cég már "kinőtt" a quadozás és a születésnapi striptease-tánc programkörből, s a jóval extrémebb szolgáltatások felé kacsintgat.
Az exkluzív szolgáltatások bővítése egyébként mindhárom megkérdezett társaság palettáján szerepel. A jövőben akár hazai neves divattervezőkkel terveztethetünk ruhát kedvesünknek, de hírességekkel együtt is készíthetjük a vacsorát.
Akiknek már nincs mit venni
A valóban egyedi élményhez igazodnak az árak is. "Az vásárol nálunk, akinek már plazmatévéje, borhűtője van, és Humidorban tárolja szivarjait" - érzékelteti a célcsoportok közti különbséget Sashalmi Attila. Ezt Zámbó Árpád is megerősítette. "Tudatosan céloztuk meg a felső kategóriát, de a jövőben nyitni szeretnénk" - mondta a Nagynap alapítója, akinek nem titkolt szándéka az ötlet határainkon kívüli adoptálása.
Addig is van még hova bővülni a hazai piacon, hiszen a két régebbi motoros jelenleg elsősorban az interneten érhető el. A felületet azonban mindketten megfelelőnek találják, mert így érhető el leginkább az általuk megcélzott közönség.
Az élményajándékok iránt nemcsak az egyéni, de a vállalati ügyfelek is egyre jobban érdeklődnek. Sashalmi szerint ezen a téren a közeljövőben robbanás várható, mivel egyre több cég un rá a karácsonyi vacsoráztatásra.
Istvánko Viktória
Menedzsment Fórum