1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A MAHART (csepeli) Szabadkikötő az ország legnagyobb kikötője. Teljesítménye egyed ül nagyobb, mint az összes magyar kikötőé együttvéve. Állami segítség híján azonban lassan szinte használhatatlanná válik. A közforgalmú kikötők fenntartásának feladata pedig mindig és mindenhol állami feladat.

A szakemberek, így a MAHART vezérigazgatója szerint Is, kell, hogy legyen kapcsolat kikötő és a BILK között. Az alapot a MAHART és a MÁV vezetésének két és fél évvel ezelőtt aláírt megállapodása jelentheti. Az együttműködési megállapodásban a MÁV vezetése vállalta a Szabadkikötő vasúti kiszolgálásának javítását, és ezt a vasúttársaság becsületesen be is tartotta (csak így volt elérhető a konténerforgalom növekedése a kikötőben), Somlóvári László úgy véli, ha eddig működött a két cég közötti kapcsolat, akkor a BILK indulásával az együttműködés csak még jobb lehet.


A cikk folytatása


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!