1p

A múlt évben közel 23 ezer noteszgépet értékesített Magyarországon a Toshiba, ez 2005-höz képest több mint háromszoros növekedést jelent - mondta el a Világgazdaságnak Andrzej Kuzniak, a Toshiba Europe közép-európai regionális igazgatója.

A Toshiba értékesítése jóval a piaci átlag fölött nőtt, hiszen 2006-ban 255,7 ezer laptopot adtak el hazánkban az IDC piackutató cég adatai szerint, ami az előző évhez viszonyítva 55,5 százalékos növekedést jelent.

A látványos fejlődésnek köszönhetően a Toshiba a hazai piacon a nyolcadikról az ötödik helyre lépett előre kilenc százalékos részesedéssel.

Az ugrásszerű növekedés részben az értékesítés átalakításának volt köszönhető, tavaly májusban a Technotrade Zrt. mellett a Ramiris Rubin Zrt. is megkapta a disztribúciós jogokat, október óta pedig közvetlen képviselete is van Magyarországon a Toshiba PC-üzletágának - közölte Patonai Szabolcs, a vállalat magyarországi képviselője.

Az idén további ötven százalékkal tervezik növelni a Magyarországon eladott noteszgépek számát, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!