A Toshiba értékesítése jóval a piaci átlag fölött nőtt, hiszen 2006-ban 255,7 ezer laptopot adtak el hazánkban az IDC piackutató cég adatai szerint, ami az előző évhez viszonyítva 55,5 százalékos növekedést jelent.
A látványos fejlődésnek köszönhetően a Toshiba a hazai piacon a nyolcadikról az ötödik helyre lépett előre kilenc százalékos részesedéssel.
Az ugrásszerű növekedés részben az értékesítés átalakításának volt köszönhető, tavaly májusban a Technotrade Zrt. mellett a Ramiris Rubin Zrt. is megkapta a disztribúciós jogokat, október óta pedig közvetlen képviselete is van Magyarországon a Toshiba PC-üzletágának - közölte Patonai Szabolcs, a vállalat magyarországi képviselője.
Az idén további ötven százalékkal tervezik növelni a Magyarországon eladott noteszgépek számát, írja a Világgazdaság.