Az internetes kereskedelem terén az Axelero arra törekszik, hogy e területen is iránymutató legyen a piac számára. Ezért nemrégiben [origo] Bevásárlóközpont néven megújította az internetes vásárlásra szakosodott oldalait. Az áruház működése megfelel a betonból és üvegből készült offline társaiéhoz, a kereskedők saját üzletet bérelhetnek, a látogatók pedig az interneten keresztül kényelmesen vásárolhassák meg a termékeket. A 2001-es mintegy 2 Mrd Ft-os online kiskereskedelem 2002-ben kb. 3,5 Mrd Ft-ra nőtt. Az Axelero erre a 75%-os növekedésre építve már az idei évben jelentős forgalmat remél a hazai piacon egyedülálló kínálatot nyújtó online áruházától.
Az [origo] a sikeres működéssel párhuzamosan elkezdte az internetes világban már hosszúnak számító másfél-kétéves tervének elkészítését, amely a fejlődése szempontjából meghatározó lesz.
Előz az online média
A hazai média egyik jellemező tendenciája, hogy míg az online médiumok olvasottsága (reach) továbbra is folyamatosan nő, addig a nyomtatott sajtótermékeké lassan, de biztosan csökken.