A C&A a magyar piacért is felelős regionális igazgatója szerint a pláza jó bérlői mixű központ, ahol olyan márkák kapnak helyet, amelyek korábban nem voltak jelen a magyar piacon. A bemutatkozó viszont nem mondható éppen optimálisnak: a bevásárlóközpont háromórás csúszással nyitott meg, ami sok vásárlót elriasztott, a forgalom pedig nem az elvárások szerint alakult, de ezt később kompenzálta.
Kiemelkedő fogadtatásról számolt be Jüttner Katalin, a Marks & Spencer kizárólagos franchise-tulajdonosa, az S Modell Zrt. vezérigazgatója. Mint mondja, időben értesültek a nyitás késéséről, az új üzlet a várt forgalmat hozta az első néhány napban, de csak tavasszal kapnak valós képet a látogatottságról.
A második üzletét nyitó, egyben Magyarországon a legnagyobb egy központban, egyetlen áruházmárka által képviselt ruházati cég, a Peek & Cloppenburg (P&C) szintén nagy sikerről számol be az első néhány napban. Az áruház igazgatója elmondta, hogy a német és osztrák üzletekhez képest kiugró forgalmat tapasztaltak, mégpedig elsősorban a férfiruházat terén.
Elmondása szerint a női részleget tekintve a vállalatnak számos konkurense van Magyarországon, a férfi vásárlók számára azonban alig akad lehetőség, így nagy célcsoportot találtak meg. Az igazgató úgy véli, tavaszra a komplexum környezete is kiépül, s ez vonzza majd a látogatókat - számol be a Világgazdaság.