3p

Ami korábban elképzelhetetlennek tűnt, néhány tabudöngető cég jóvoltából megvalósult. Megjelentek a hirdetésekben a férfi aktok is, méghozzá nem is akárhogy, elölről! A provokatív kampány az Yves Saint Laurent nevéhez fűződik.

Bezzeg az angolok

Nos a hűvös britek rácáfoltak a sztereotípiákra. Ugyanis Angliában is van miről beszélni. A Procter & Gamble egyik tv-spotjában ott is feltűnik egy meztelen férfi. A cég Lacoste Homme parfümjét népszerűsíteni hivatott reklám ráadásul nem csak a szigetországban látható.

A filmben – amely Callegari Berville, a Grey munkatársának irányításával készült – három különálló spotból áll (20, 15 és 10 másodperces), amelyben az ausztrál modell Ian Lawless kikel az ágyból, majd végigmegy az apartmanján, természetesen ruha nélkül. Mosolyogva megy el a sportversenyeken nyert trófeái mellett. Majd belerúg egy párnába, mintha focizna, elkap egy teás dobozt, labdát imitálva azzal, majd atlétikusan beleugrik egy karosszékbe.

Miközben a férfi anyaszült meztelenül élvezi a teáját, kinyílik az ajtó az sugallva, hogy váratlan látogató érkezett. Ez az utolsó bizonyítéka a magabiztosságának, és hogy a Lacoste minden pillanatban nyugodt marad. A jelenet végén természetesen ráközelítenek a parfümös üvegre, illetve a Lacoste ezüstszínű logojára.

Tűrte a nyomdafesték

Az egyik legelismertebb fotós Herb Ritts által készített képi anyagokon, amelyek többségükben a modellt a karosszékben teázva ábrázolják, a Stílus a bőrön szlogent használták (ami angolul azért jobban hangzik: "Style on skin."). A kampányt a Grey Global Group tagja a MediaCom kezeli.

A TV kezdetben az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Svédországban, Oroszországban és Libanonban tűnik fel. Tervezik ugyanakkor az amerikai bemutatást is.

Természetesen a Lacoste Fragrances globális brand menedzsere Gerd Finke is méltatta az anyagot. Mint elmondta sikerült kifejezni azt amit a cég terméke képvisel, vagyis, hogy sportos és életerős. A képeken látható modell remek választás volt, hiszen a fentiek megtestesítője.

A termék célcsoportja a trendy fiatal emberek, így nem csak parfümként, hanem , after shave, tusfürdő és dezodor formájában is forgalmazzák majd. A P&G Beaute's a jövőben jobban kívánja a Lacoste márkát szerepeltetni, ezt szolgálja, hogy annak újraélesztése ilyen skandalum gyanús módszerrel történik. A brand nem korlátozódik a férfiillatra, hiszen a tervek szerint 3 ilyen kerül piacra Lacoste név alatt, miközben 5 női és egy gyermekeket célzó termék kerül hamarosan az ózletekbe. A brand kampányait a Grey szervezi.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!