3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ami korábban elképzelhetetlennek tűnt, néhány tabudöngető cég jóvoltából megvalósult. Megjelentek a hirdetésekben a férfi aktok is, méghozzá nem is akárhogy, elölről! A provokatív kampány az Yves Saint Laurent nevéhez fűződik.

Bezzeg az angolok

Nos a hűvös britek rácáfoltak a sztereotípiákra. Ugyanis Angliában is van miről beszélni. A Procter & Gamble egyik tv-spotjában ott is feltűnik egy meztelen férfi. A cég Lacoste Homme parfümjét népszerűsíteni hivatott reklám ráadásul nem csak a szigetországban látható.

A filmben – amely Callegari Berville, a Grey munkatársának irányításával készült – három különálló spotból áll (20, 15 és 10 másodperces), amelyben az ausztrál modell Ian Lawless kikel az ágyból, majd végigmegy az apartmanján, természetesen ruha nélkül. Mosolyogva megy el a sportversenyeken nyert trófeái mellett. Majd belerúg egy párnába, mintha focizna, elkap egy teás dobozt, labdát imitálva azzal, majd atlétikusan beleugrik egy karosszékbe.

Miközben a férfi anyaszült meztelenül élvezi a teáját, kinyílik az ajtó az sugallva, hogy váratlan látogató érkezett. Ez az utolsó bizonyítéka a magabiztosságának, és hogy a Lacoste minden pillanatban nyugodt marad. A jelenet végén természetesen ráközelítenek a parfümös üvegre, illetve a Lacoste ezüstszínű logojára.

Tűrte a nyomdafesték

Az egyik legelismertebb fotós Herb Ritts által készített képi anyagokon, amelyek többségükben a modellt a karosszékben teázva ábrázolják, a Stílus a bőrön szlogent használták (ami angolul azért jobban hangzik: "Style on skin."). A kampányt a Grey Global Group tagja a MediaCom kezeli.

A TV kezdetben az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Svédországban, Oroszországban és Libanonban tűnik fel. Tervezik ugyanakkor az amerikai bemutatást is.

Természetesen a Lacoste Fragrances globális brand menedzsere Gerd Finke is méltatta az anyagot. Mint elmondta sikerült kifejezni azt amit a cég terméke képvisel, vagyis, hogy sportos és életerős. A képeken látható modell remek választás volt, hiszen a fentiek megtestesítője.

A termék célcsoportja a trendy fiatal emberek, így nem csak parfümként, hanem , after shave, tusfürdő és dezodor formájában is forgalmazzák majd. A P&G Beaute's a jövőben jobban kívánja a Lacoste márkát szerepeltetni, ezt szolgálja, hogy annak újraélesztése ilyen skandalum gyanús módszerrel történik. A brand nem korlátozódik a férfiillatra, hiszen a tervek szerint 3 ilyen kerül piacra Lacoste név alatt, miközben 5 női és egy gyermekeket célzó termék kerül hamarosan az ózletekbe. A brand kampányait a Grey szervezi.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!