1p

Médiakampányt indított az energiatudatosság és -takarékosság javítására a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium hétfőn - tájékoztatta Rácz Krisztina, a GKM kommunikációs főosztályvezetője az MTI-t.

A televízióban, interneten, óriásplakátokon, és az írott sajtóban megjelenő hirdetések konkrét tippeket adnak az otthoni energiaköltségek csökkentésére - közölte a főosztályvezető.

Kifejtette: hogy az ország 3,5 millió lakásából hárommillió rossz energetikai besorolás alá esik, amit javítani lehet nyílászárócserével, illetve a falak utólagos szigetelésével is. A reklámok felhívják a figyelmet egyebek között arra is, hogy a radiátorok szabályozhatóvá tételével 12-18 százaléknyi energiát takaríthatunk meg. Ahogy olyan hétköznapi apróságnak tűnő megtakarítási lehetőségekre is, mint az energiatakarékos izzók használata, amelyek negyedannyit fogyasztanak áramból a hagyományos égőkhöz képest.

Az Energiatippek a tárca honlapján olvashatók. A május végéig tartó akció 170 millió forintba kerül.

A kampány szorosan kapcsolódik a minisztérium által indított 120 milliárd forintos, 2007-2013 közötti Energiatakarékossági Programhoz és az ahhoz kapcsolódó pályázathoz.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!