A Nemzeti Kommunikációs Hivatal központosított közbeszerzés keretén belül keretmegállapodást kötött
- az Egyesült Reklám Konzorciummal (ennek tagjai a Rogán szomszédjának, Csetényi Csabának a tulajdonában álló hg 360 Reklámügynökség és az Affiliate Network Kft)
- a Trinity-SPRINT Konzorciummal (a Trinity International Communication Kft. Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter régi barátjának, Kuna Tibornak a vállalkozása) és
- a Mindshare Médiaügynökség Kft. – HAB Advert Kommunikációs Ügynökség Kft. – Goodwill Communications Kft. Konzorciummal
- idézte fel az állami kommunikációra meghirdetett 25 milliárdos gigatender győzteseit Fónagy János a fejlesztési minisztérium államtitkára, aki Seszták Miklós miniszter helyett válaszolt.
Ezekre a nőkre vágynak a pénzéhes emberek
Így ezek a társaságok kapták a feladatokat is az MVM arculatcseréjével kapcsolatban. Fónagy szerint a logótervezetés, az arculati kézikönyvek kidolgozását és a honlapok átalakítását a fenti tender győztesei közötti verseny újranyitásával Kuna Tibor cége, a Trinity Communication végezte el. Az ehhez köthető kutatási feladatokat pedig a Kutatópont Kft. látta el, aminek összege 5,3 millió forint volt.
A logó tervezési költsége 50 ezer forint volt a választ szerint, az arculati kézikönyvek kidolgozása pedig társaságonként 200 ezer. A honlapokat érintő arculatváltás társaságonként 990 ezer forintba került.
Ezek azonban elenyésző költségelemek voltak, hiszen a legnagyobb tételt a telephelyeken és épületeken látható logók, irányítótáblák, borítékok, névjegyek, levélpapírok, munkaruhák cseréje jelentette. Ezeket azonban az MVM belső szolgáltató cégei végzik (az MVM esetében az épületeken lévő logócseréket a Római Irodaház Kft, a belépőkártyák cseréjét, az MVM Biztonsági Szolgáltató Központ, a nyomdai anyagokat az MVM OVIT Zrt. biztosítja). Mindezek összesen Fónagy válasza szerint az előzetes becslések alapján nem haladja meg a 300 millió forintot.
mfor.hu