2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A fejlesztési minisztérium parlamenti államtitkára egy írásbeli válaszban részletezte a költségeket, és emellett arra is fény derült, hogy a munkálatokban Szijjártó Péter régi barátjának a cége is részt vett.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal központosított közbeszerzés keretén belül keretmegállapodást kötött

  • az Egyesült Reklám Konzorciummal (ennek tagjai a Rogán szomszédjának, Csetényi Csabának a tulajdonában álló hg 360 Reklámügynökség és az Affiliate Network Kft)
  • a Trinity-SPRINT Konzorciummal (a Trinity International Communication Kft. Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter régi barátjának, Kuna Tibornak a vállalkozása) és
  • a Mindshare Médiaügynökség Kft. – HAB Advert Kommunikációs Ügynökség Kft. – Goodwill Communications Kft. Konzorciummal

- idézte fel az állami kommunikációra meghirdetett 25 milliárdos gigatender győzteseit Fónagy János a fejlesztési minisztérium államtitkára, aki Seszták Miklós miniszter helyett válaszolt.

Ezekre a nőkre vágynak a pénzéhes emberek

Így ezek a társaságok kapták a feladatokat is az MVM arculatcseréjével kapcsolatban. Fónagy szerint a logótervezetés, az arculati kézikönyvek kidolgozását és a honlapok átalakítását a fenti tender győztesei közötti verseny újranyitásával Kuna Tibor cége, a Trinity Communication végezte el. Az ehhez köthető kutatási feladatokat pedig a Kutatópont Kft. látta el, aminek összege 5,3 millió forint volt.

A logó tervezési költsége 50 ezer forint volt a választ szerint, az arculati kézikönyvek kidolgozása pedig társaságonként 200 ezer. A honlapokat érintő arculatváltás társaságonként 990 ezer forintba került.

Ezek azonban elenyésző költségelemek voltak, hiszen a legnagyobb tételt a telephelyeken és épületeken látható logók, irányítótáblák, borítékok, névjegyek, levélpapírok, munkaruhák cseréje jelentette. Ezeket azonban az MVM belső szolgáltató cégei végzik (az MVM esetében az épületeken lévő logócseréket a Római Irodaház Kft, a belépőkártyák cseréjét, az MVM Biztonsági Szolgáltató Központ, a nyomdai anyagokat az MVM OVIT Zrt. biztosítja). Mindezek összesen Fónagy válasza szerint az előzetes becslések alapján nem haladja meg a 300 millió forintot.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!