1p

Nem is olyan rég még beszélni sem volt illő róluk, manapság azonban óriási reklámügynökségek lesik a homoszexuálisok, biszexuálisok és transz-szexuálisok kegyeit. Becslések szerint az Egyesült Államokban ma mintegy tizenötmillió meleg él, akik évente 660 milliárd dollárt költenek el.

"A homoszexuálisok, biszexuálisok és transz-szexuálisok (gay, lesbian, bisexual and transgender, vagyis GLBT-piac) többet költenek és több szabadidővel rendelkeznek, mint a heteroszexuális fogyasztók, ezért a hirdetőknek muszáj nekik szóló reklámokat is közzétenni" - nyilatkozta az eMarketer elemzője. A szakember szerint a reklámozók főleg a világhálón célozzák meg a melegeket. Ez nem is véletlen, hiszen a már említett tizenötmillióból 12,1 millió meleg internetezik rendszeresen.

Elemzések szerint a nem heteroszexuálisok jóval többet töltenek a neten, mint a heteroszexuálisok. Az előbbi csoportba tartozók közül kétszer annyi válaszadó nyilatkozta, hogy hetente 24 és 168 óra közötti időt tölt online, mint az utóbbi kategóriába tartozók közül.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!