"A homoszexuálisok, biszexuálisok és transz-szexuálisok (gay, lesbian, bisexual and transgender, vagyis GLBT-piac) többet költenek és több szabadidővel rendelkeznek, mint a heteroszexuális fogyasztók, ezért a hirdetőknek muszáj nekik szóló reklámokat is közzétenni" - nyilatkozta az eMarketer elemzője. A szakember szerint a reklámozók főleg a világhálón célozzák meg a melegeket. Ez nem is véletlen, hiszen a már említett tizenötmillióból 12,1 millió meleg internetezik rendszeresen.
Elemzések szerint a nem heteroszexuálisok jóval többet töltenek a neten, mint a heteroszexuálisok. Az előbbi csoportba tartozók közül kétszer annyi válaszadó nyilatkozta, hogy hetente 24 és 168 óra közötti időt tölt online, mint az utóbbi kategóriába tartozók közül.
Érdemes a melegeknek reklámozni
Nem is olyan rég még beszélni sem volt illő róluk, manapság azonban óriási reklámügynökségek lesik a homoszexuálisok, biszexuálisok és transz-szexuálisok kegyeit. Becslések szerint az Egyesült Államokban ma mintegy tizenötmillió meleg él, akik évente 660 milliárd dollárt költenek el.