1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Eredményes volt a főváros turisztikai forgalmának élénkítését célzó Budapest Winter Invitation (BWI) kampány: az előző akcióhoz képest 2010. november 15. és 2011. március 31. között zajlott kampány 18 százalékkal több, összesen több mint 71 ezer vendégéjszakát generált Budapestnek - mondta Kincses Márk, az akciót szervező Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) marketing stratégiai titkára az akció eredményeit ismertető sajtótájékoztatón, szerdán Budapesten.

A vendégéjszakák mintegy 21 százaléka ötcsillagos, 20 százaléka háromcsillagos, a többség pedig 4 csillagos kategóriában realizálódott - ismertette.

Az idei, ötödik BWI kampányhoz a Magyar Turizmus Zrt. 100 millió forinttal, a partnerek 57,5 millió forinttal, a lastminute.com nemzetközi utazási portál 100 millió forint értékű hirdetési felülettel járult hozzá.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!