Közel 2,5 millió autót értékesített 2007-ben a második legnagyobb autógyár, a Renault, amely 2,2 százalékos bővülést jelent az egy évvel korábbiakhoz képest. A szakértők az éves növekedést az erős utolsó negyedévvel magyarázzák, júniusban és októberben került ugyanis a piacra két jól debütáló modell, a Tvingo és a Laguna egy-egy megújított típusa.
Míg az év nagy részében visszaesést mértek a cégnél, addig a december mindenütt átütő sikert hozott. A Renault fő piacának számító nyugat-európai országokban az év utolsó két hónapjában 9 százalék körüli bővülést sikerült elérni, a több régióban pedig 22 százalékkal nőtt az értékesítés.
Az idei évben a modelválaszték bővítése és megújítsa folytatódik, a cég vezérigazgatója, Carlos Ghosn ígérete szerint kilenc új típussal bővül a választék. Ezeknek köszönhetően nem csak a forgalom, de a működési nyereség növekedését is várják. Jövőre bevételarányosan 6 százalékos profitot terveznek a 2006-os 2,6 százalékkal szemben.
A társaságnál a 2006-os volt az átalakítás éve, ekkor a cégnél a legendás költségcsökkentő hírében álló főnök Ghosn számos változásról döntött. Ennek eredményeként abban az évben 4 százalékkal esett vissza az értékesítés, ám tavaly már kezdtek beérni az eredmények, kommentálták a folyamatokat az iparági elemzők. Szerintük a most vázolt elképzelések megalapozottak, a tavaly debütált modellek sikere és az új autókkal kapcsolatos várakozások alapján teljesíthetőnek tartják.