A kiadó a játék megtervezésénél tudatosan arra törekedett, hogy minél több olvasó örülhessen az ajándéknak, így az egy éves álomfizetés mellett további 1110 nyeremény talál gazdára 6 millió forint értékben. A játékot 80 millió forintos kampány vezeti be, a hirdetésekkel a televízió csatornákon és a rádiókban találkozhatnak, kiegészítő eszközként a nyomtatott sajtóban és beltéri plakátokon is megjelenik a kreatív anyag. A játékban a SOM-MÉDIA Rt másik lapja, a Heti Revü olvasói is részt vehetnek. A kreatív terveket külső stúdiók készítették, a médiafoglalást házon belül intézte a kiadó.
A promóció szervesen illeszkedik a szeptemberben megindult kommunikációs folyamatba, melynek során első lépésként kiemelkedő televíziós műsorok támogatásával jelentkezett a Mai Nap. A támogatói szpotok folyamatosan megjelennek sikeres TV2 műsorok (Dalnokok ligája, All you need is love, Revans) környezetében, a közszolgálati csatornán (MTV - NévShowr), és időről-időre látható a Viasat népszerű sorozatainak műsorkörnyezetében is.
Erősít a Mai Nap - 80 milliós kampány
Visszaszámlálás: november 19-én megtudja szlogennel indít október 27-én országos médiajátékot a Mai Nap. A játékot 80 millió forintos kampány vezeti be.