Az ötvenedik születésnapját ünneplő média csaknem nullszaldósan zárta a negyedévet. A vesztesége 900 ezer dollár lett, amely részvényenként 4 centet jelent. Tavaly félévkor a csoport veszteségei 3,1 millió dollárra rúgtak, vagyis részvényenként 12 centre.
A magazin értékesítései 8 százalékkal 76 millió dollárra bővültek. Ezen belül a legnagyobb mértékben 58 százalékkal az online értékesítések, amelyek így 8,3 milliót hoztak. Ennél jóval nagyobb pénzt hoztak a konyhára a videó és DVD eladások, amelyek 2002-höz képest 10 százalékkal nagyobb, összesen 33,8 millió dollárt eredményeztek. A reklámbevételek 4 százalékos visszaesése ellenére a kiadói tevékenység 7 százalékkal bővült, ebből 28,8 millió folyt be.
Korábban
Ünnepel a Playboy
Erősített a Playboy
Csökkenő vesztségről számolt be a lenge öltözetű hölgyekről ismert magazin. A javuló eredményekhez a csoport online értékesítései jelentősen hozzájárultak.