Az oakbrooki székhelyű cég az új csatornától azt reméli, hogy fejleszteni fogja a cégen belüli kommunikációt, ez pedig segít fenntartani a jó eredményeket. Szintén a múlt héten jelentette be a vállalat, hogy februárban 8,3 százalékkal emelkedett az amerikai éttermeinek forgalma, elsősorban a reggeli- és kávéforgalom bővült dinamikusan. Világszerte 11,7 százalékkal nőtt a cég eredménye a múlt hónapban.
A Station M névre keresztelt új blog elsősorban azt szolgálja, hogy a dolgozók beszámoljanak elégedettségükről vagy esetleg elégedetlenségükről, valamint vitatkozzanak különböző fórumokon például a cég új termékeiről. Természetesen minden egyes dolgozói posthoz lehet hozzászólásokat fűzni a munkatársak és a cégvezetés részéről. A hozzászólásokat angolul, spanyolul és franciául tehetik meg a dolgozók.
A McDonald's amerikai kommunikációs részlegének vezetője elmondta: a múltban a cég nem sok figyelmet fordított a belső kommunikációra, az új technológiák megjelenésével azonban erre is megnyílik a lehetőség. A mostani rendszert hosszas egyeztetés után állították munkába, megkérdezték a dolgozókat is, melyik csatornát tartják legalkalmasabbnak a kétirányú kommunikációra.