1p

Egyes médiák esetében meglepően pozitív eredményeket hozhat az idei év - áll a TNS Media Intelligence/CMR egész évre vonatkozó hirdetési bevételeket vizsgáló jelentésében.

A televízió mellett pozitív változások várhatók a vasárnapi magazinok terén, ahol 5,4 százalékos növekedést jeleznek előre a korábbi 2,7 százalékkal szemben. Erős növekedést (7,4%-ot 3,6% helyett) jósolnak mind az online marketing, mind a business-to-business magazinok esetében.

Rendkívüli események következtében természetesen gyengébb is lehet az idei év - hívta fel a figyelmet Steven Fredericks hiszen a második félév a hirdetési piacon hagyományosan erősebb, mint az év első fele. Így annak esetleges növekedése, vagy stagnálása erősebben jelentkezik éves szinten.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!