1p

Hat, külterületi reklámfelületek értékesítésével foglalkozó vállalkozás lépett stratégiai szövetségre, hogy közösen adják bérbe hirdetési felületeiket - közölték a cégek kedden az MTI-vel.

Az Europlakat 4600, az ESMA-QIB 3300, az EuroAWK 3000, a Pont 2600, az Avenir pedig 1800 óriásplakát hely felett rendelkezik Magyarországon - áll a közleményben.

A kisebb méretű kivilágított táblák piacán az Euro AWK 350, az Europlakat 1800, az ESMA-QIB 1200, a Mahir City Poster pedig 2200 darabos állománnyal rendelkezik.

Boda János, az Europlakat ügyvezető igazgatója az MTI-nek elmondta, hogy a cégek összesített piaci részesedése körülbelül 50 százalékos.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!