1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Hat, külterületi reklámfelületek értékesítésével foglalkozó vállalkozás lépett stratégiai szövetségre, hogy közösen adják bérbe hirdetési felületeiket - közölték a cégek kedden az MTI-vel.

Az Europlakat 4600, az ESMA-QIB 3300, az EuroAWK 3000, a Pont 2600, az Avenir pedig 1800 óriásplakát hely felett rendelkezik Magyarországon - áll a közleményben.

A kisebb méretű kivilágított táblák piacán az Euro AWK 350, az Europlakat 1800, az ESMA-QIB 1200, a Mahir City Poster pedig 2200 darabos állománnyal rendelkezik.

Boda János, az Europlakat ügyvezető igazgatója az MTI-nek elmondta, hogy a cégek összesített piaci részesedése körülbelül 50 százalékos.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!