Az üzlet alapterülete 150 négyzetméter, az Escada kizárólagos hazai franchise-partnerének, a Marina Fashion Kft.-nek speciális feltételeket szabott az üzlet kialakításával kapcsolatban, így a belsőt svájci belsőépítész készítette.
"Magyarországon van igény a luxusra, és a Dorottya utca erre kiváló hely, hiszen a közeljövőben sétálóutcává alakítják át, így a Fashion Streettel, valamint a Vörösmarty térrel karöltve exkluzív bevásárlókörnyezetté válik" - fogalmazott Sass Éva, a Marina Fashion Kft. egyik tulajdonosa.
A cég több üzletet is tervez a fővárosban: az Escada sportkollekcióját értékesítő egység nyitása 2008-ban várható. A vállalatcsoport világszerte 211 saját és további 227 franchise-rendszerben üzemeltetett üzletet jegyez. A konszern forgalma a 2005/2006-os üzleti évben meghaladta a 695 millió eurót, írja a Világgazdaság.