1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Központi üzletet nyitott Budapesten, a belvárosi Dorottya utcában a német, luxusruházati cikkeket gyártó és forgalmazó német Escada, tudta meg a Világgazdaság.

Az üzlet alapterülete 150 négyzetméter, az Escada kizárólagos hazai franchise-partnerének, a Marina Fashion Kft.-nek speciális feltételeket szabott az üzlet kialakításával kapcsolatban, így a belsőt svájci belsőépítész készítette.

"Magyarországon van igény a luxusra, és a Dorottya utca erre kiváló hely, hiszen a közeljövőben sétálóutcává alakítják át, így a Fashion Streettel, valamint a Vörösmarty térrel karöltve exkluzív bevásárlókörnyezetté válik" - fogalmazott Sass Éva, a Marina Fashion Kft. egyik tulajdonosa.

A cég több üzletet is tervez a fővárosban: az Escada sportkollekcióját értékesítő egység nyitása 2008-ban várható. A vállalatcsoport világszerte 211 saját és további 227 franchise-rendszerben üzemeltetett üzletet jegyez. A konszern forgalma a 2005/2006-os üzleti évben meghaladta a 695 millió eurót, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!