A Dreher korábbi ügynökségét, az Ogilvy-t, valamint a DDB-t hívta meg a versenyre a győztesen kívül. A többfordulós kiválasztásban a végső körben az Ogilvy és az Euro RSCG kreatív javaslatai szerepeltek, amelyek közül a Dreher a fogyasztói tesztek eredményeit is figyelembe véve az Euro koncepcióját választotta.
Az Euro RSCG készíti a Dreher Sörgyár Arany Ászok márkájának ATL-hirdetéseit is. Mindkét brand BTL-tevékenységét a csoporthoz tartozó Human Telex végzi. Az Euro RSCG-nek főbb megbízói a Dreher Sörgyárak mellett a Peugeot, a Danone Győri Keksz, a Citroen, a Skála, a Reckitt Benckiser, a Malév, a L'Oréal (Vichy), a BAT, az OMV, a Novartis, a K&H Bank és a Maspex.
Euro RSCG nyerte a Dreher tenderét
Az Euro RSCG nyerte a Dreher Sörgyárak Dreher márkájára kiírt ATL tendert. A Dreher korábbi ügynökségét az Ogilvy-t, a DDB-t és az Euro RSCG-t hívta meg a tenderre.