1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Panasonic termékek gyártója, a Matsushita Electric Industrial Co. Ltd. bejelentette, hogy a következő üzleti évben - lapos televízióinak és digitális kameráinak erőteljes promóciójával - európai eladásainak 10 százalékos növekedését szeretné elérni.

A Matsushita arra számít, hogy európai bevételei a március 31-én befejeződő pénzügyi évben a tavalyival nagyjából megegyező szinten alakulnak majd: akkor 9,3 milliárd dollárt tettek ki, ami teljes bevételének 12,5 százalékát jelentette.

A világ legnagyobb szórakoztató elektronikai gyártója az április 1-jével kezdődő esztendőben 1,25 millió plazmatévét tervez eladni Európában, 44 százalékkal többet, mint idén - nyilatkozta Hitoshi Otsuki, a társaság európai tevékenységért felelős vezetője. Ugyanakkor az eladott LCD-televíziók számát 75 százalékkal 1,4 millióra szeretnék növelni.

A Matsushita árfolyama, nem sokkal a bejelentést követően, 1,9 százalékos többlettel zárt, miközben a tokiói tőzsde ágazati indexe csak 1,18 százalékkal nőtt.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!