A Chevrolet Magyarország tájékoztatása szerint Magyarországon a márka piaci aránya jelenleg felülmúlja az európai átlagot, 2,88 százalékos. Egy évvel ezelőtt, 2009 hasonló időszakában egyébként a magyar részesedés még elérte a 3,65 százalékot, ami akkor 1452 eladott autót jelentett.
A Chevrolet Europe az idén 232417 autót adott el januártól júniusig, 8 százalékkal többet az előző év azonos időszakánál. A bővülés alapja az, hogy 13 európai országban sikerült erőteljes növekedést elérni, 40-50 százalékkal több járművet adtak el például Svájcban, Görögországban, Hollandiában, és kiemelkedő volt az értékesítés Spanyolországban is 55 százalékkal, valamint Portugáliában 88 százalékkal nőtt. A magyarországi értékesítésről nem szolgáltak adattal. Oroszországban, ahol lassan helyrejön a piac, a Chevrolet tartja vezető pozícióját a nem hazai márkák között, stabil piaci részesedése 6,5 százalék.
A közlemény idézi Wayne Brannont, a Chevrolet európai főnökét, aki jelezte: 2011-ben hét új modellel jönnek ki, ezzel kínálatuk le fogja fedni a piaci kategóriák kétharmadát.
MTI