2p

Mi legyen a pénzünkkel? Tegyük állampapírba? Részvénybe? Ingatlanba? Kriptóba?
A befektetésektől a vagyonkezelésig - újra itt a Klasszis Klub Live!

Jöjjön el személyesen, találkozzon neves szakértőkkel vagy csatlakozzon online!

2024. március 27. 17:00

Részletek és jelentkezés itt!

A Chevrolet töretlenül növelte piaci részesedését az utóbbi hét évben Európában, a michigani General Motors csoporthoz tartozó márka értékesítése a válság évében, tavaly ugyan 15 százalékkal visszaesett, de részesedése ekkor is stabilan 2,3 százalék volt, az idén pedig már 2,4 százalékra nőtt.

A Chevrolet Magyarország tájékoztatása szerint Magyarországon a márka piaci aránya jelenleg felülmúlja az európai átlagot, 2,88 százalékos. Egy évvel ezelőtt, 2009 hasonló időszakában egyébként a magyar részesedés még elérte a 3,65 százalékot, ami akkor 1452 eladott autót jelentett.

A Chevrolet Europe az idén 232417 autót adott el januártól júniusig, 8 százalékkal többet az előző év azonos időszakánál. A bővülés alapja az, hogy 13 európai országban sikerült erőteljes növekedést elérni, 40-50 százalékkal több járművet adtak el például Svájcban, Görögországban, Hollandiában, és kiemelkedő volt az értékesítés Spanyolországban is 55 százalékkal, valamint Portugáliában 88 százalékkal nőtt. A magyarországi értékesítésről nem szolgáltak adattal. Oroszországban, ahol lassan helyrejön a piac, a Chevrolet tartja vezető pozícióját a nem hazai márkák között, stabil piaci részesedése 6,5 százalék.

A közlemény idézi Wayne Brannont, a Chevrolet európai főnökét, aki jelezte: 2011-ben hét új modellel jönnek ki, ezzel kínálatuk le fogja fedni a piaci kategóriák kétharmadát.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!