Tavaly az európai érdekeltség egyik része, a Ford Europe 455 millió dollár adózás előtti eredményt produkált. A másik résznek, a luxusmárkákat felölelő PAG-nak viszont az adók nélküli eredménye 344 millió dollárnyi veszteség volt. Ebben a vállalkozásban nem termelt profitot sem a Jaguar, sem a Land Rover, sem az Aston Martin. A Jaguar eladásának híre ugyan többször felmerül, ám ezt már korábban cáfolták, az Aston Martin eladására azonban állítólag sor kerülhet. A James Bond filmekből ismert jármű értékesítése
napirendre került, igaz döntés még nem született róla.
A hét elején már elkezdődtek a tárgyalások, hogy miként "válasszák le" az Aston Martin márkát. Az első elképzelések ugyan már tavaly nyáron megfogalmazódtak, a Jaguartól történő búcsúval együtt. Azóta az Aston Martin iránt nőtt meg jelentősen az érdeklődés, azt követően, hogy a Fordnál a Jaguar eladásának tervét határozottan elvetették.
A brit sajtó szerint tavaly több szakmai és pénzügyi befektető is jelezte érdeklődését az Aston Martin iránt, melynek értékét szakmai körökben egymilliárd angol fontra tették, de ennek feléért kelhet majd el.