3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Évek óta nem követett ennyi néző egyetlen magyar csatornát, a szombat esti tehetségkutató műsor döntőjét ugyanis a nézettségi adatok szerint 3 milliónál is többen nézték. Nem meglepő módon, ettől a teljesítménytől messze elmaradt minden más program, ám a csatorna szappanoperája, és trash reality műsora így is kimagaslóan szerepelt.

Az 51. héten az év legjobb hetével toronymagasan nyerte a nézettségi versenyt a piacvezető kereskedelmi csatorna. Az RTL Klub főműsoridőben 37,8 százalékot ért el a 18-49 évesek körében, míg a TV2-t a célcsoport átlagosan 18,9 százaléka nézte esténként, amely történelmi mélypontot jelent a csatorna számára. Harmadik lett a Film+ (4,6% SHR), negyedik a Viasat3 (4,3% SHR), ötödik a Cool TV (3,4% SHR), hatodik a közszolgálati MTV (3% SHR), áll az RTL Klub közleményében.

3 003 842 nézővel évek óta nem látott eredményt ért el az RTL Klub a Csillag születik döntőjével. A rekorder műsort, amelyben kiderült, hogy 2009 Csillaga Tabáni István, a Hopp Ferenc Múzeum csendes teremőre lett, a hirdetők számára különösen fontos kereskedelmi célcsoport nézőinek mintegy 56,1 százaléka kísérte figyelemmel. A piacvezető kereskedelmi csatornát a döntő izgalmai mellett a hóhelyzet is segítette, de tény, a hárommilliós álomhatárt legutóbb 2005 márciusában sikerült elérnie az RTL Klubnak.

Szintén óriási érdeklődés kísérte Benkő Dániel hétfői menyegzőjét, amelyet a televízió előtt ülő 18-49 évesek 46,1 százaléka figyelte. A teljes lakosságból összesen 2 036 398 néző volt tanúja a boldogító igennek, amelyet az excentrikus lantművész Andreának mondott ki, az oltár előtt cserbenhagyva Editet. A toplistán a Barátok közt és az RTL Hírek váltják egymást, de a hatodik helyre befutott az RTL Klub vasárnap esti filmje, a Charlie és a csokigyár.

A hétköznapok és a hétvége estéi egyaránt az RTL Klub nagyarányú győzelmével zárultak, lényegében nem akadt olyan műsor a konkurens csatornákon, amely veszélyeztette volna az RTL Klub sikerét a legfontosabb idősávokban.

A TV2 egyedül vasárnap esti filmjével tudott látótávolságba kerülni, emellett a csatorna a Jóban rosszban epizódjaival tudta jelentősen túlszárnyalni a heti átlagos nézettségét. A korábban részsikereket hozó sorozatait téli pihenőre küldő TV2 így várhatóan csak szilveszterkor vigasztalódhat valamelyes, amikor – legalábbis az elmúlt évek tapasztalatai alapján – az RTL Klub pihenőre vonul, miközben a konkurens több közönségcsalogató programot is csatsorba állít.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!