Az elmúlt évben 80-100 millió forint árbevételük származott a magyar vállalati portálpiacról, amely az idén várhatón ennek a kétszerese lesz. Hozzátette: a szoftvereladásokon túl az Oracle további 40-50 millió forint bevételre tett szert a vállalati portálok kialakításával kapcsolatos tanácsadásból - mondta el a tájékoztatón Klotz Tamás, az Oracle Hungary technológiai igazgatója. A szakember úgy vélte, hogy a teljes magyar vállalati portálpiacon tavaly 80-100 millió forint értékben végeztek tanácsadást.
A sajtótájékoztatón Deme Csaba, a társaság marketing és partnerkapcsolati igazgatója kifejtette: a vállalati portálok nagy előnye, hogy az egységes és testreszabható internetes felületen a felhasználók jogosultságuknak megfelelően bármilyen dokumentumhoz, adathoz, alkalmazáshoz hozzáférhetnek. A portál nagy előnye, hogy használatához nincs szükség programozói ismeretekhez, és például mobile eszközökről is elérhető.
Évente megduplázódik a vállalati portálpiac
A vállalati internetes portálpiac forgalma évente megduplázódik, s az idén várhatón eléri az egy milliárd forintot - közölték az Oracle Hungary vezetői pénteki sajtótájékoztatójukon.