A Match, a Cora, és a Profi a Louis Delhaize csoporthoz tartozik. A három magyarországi lánc, a héttagú Cora, a 123 egységet számláló Match, és a 74 üzlettel rendelkező Profi összes forgalma 2007-ben mintegy 220 milliárd forint volt, valamivel több az előző évinél.
Az idén szintén alacsony növekedést várnak - mondta Vincent Roussel. A magyar piacon csökken a vásárlóerő, erős a konkurencia, amire a megoldást véleménye szerint az innováció és a vásárlói igényeknek megfelelő kínálat jelenti. Ezért a Match például az eddigi egységes kínálat helyett a jövőben a helyi igényekhez igazodik - magyarázta az elnök-vezérigazgató.
A Cora áruházláncról szólva Vincent Roussel közölte: elsősorban a jó piaci pozícióra törekszenek, ami a többi áruházláncnál szélesebb választékot, több friss terméket, és jobb vevőkiszolgálást jelent.
Évente négy új üzletet nyitna a Match
A Match évente négy új üzlet megnyitását tervezi Magyarországon, és tanulmányozzák a lehetőséget újabb Cora áruházak építésének is - közölte Vincent Roussel, a Csemege-Match Kereskedelmi Zrt. elnök-vezérigazgatója a Francia gazdasági év Magyarországon záróeseménye alkalmából tartott sajtótájékoztatón csütörtökön, Budapesten.