TV3 helyett FEM3 néven indul el Magyarország új, szórakoztató női csatornája, melyet a ProSiebenSat.1 angliai leányvállalata, az SBS Broadcasting Networks Ltd. sugároz 2010. január 1-jétől. A londoni székhelyű műsorszolgáltatóhoz az elmúlt napokban több jogi észrevétel is érkezett a tervezett névhasználattal kapcsolatban, az SBS ezért úgy döntött, hogy a későbbi jogi vitákat elkerülendő, a TV3 helyett a cégcsoporton belül – Norvégiában – már ismert és sikeres FEM brand segítségével utal a célzottan nőknek szóló televíziós műsortartalomra.
Az új csatorna műsoraival elsősorban a 25-34 év közötti nők, tágabb értelemben a 18-49-es női korosztály igényeit szeretné kiszolgálni a TV2 tulajdonosa. Műsorstruktúrája nőknek szóló prémium sorozatokra, filmekre, az angolszász televíziózásból ismert reality műsorokra és dokumentumfilmekre épül, 2010 tavaszától pedig a csatorna saját gyártású szórakoztató magazinműsorral is jelentkezik majd. Az új női csatorna 2010 elejétől közel egymillió háztartásban lesz fogható.
Menedzsment Fórum