3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az SAP AG új megoldáscsaládot mutatott be fogyasztásicikk-gyártók számára. A terméket a legfontosabb működési folyamataik kezelésére és nyereségességük javítására használhatják a vállalatok.

A ma már szinte minden kiskereskedőnél bevett gyakorlatnak számító termékkategória-kezelésben az együttműködés a maximális hatékonyság kulcsa. A fogyasztásicikk-gyártóknak kiskereskedőikkel közösen kell optimalizálniuk a készletezést, az eladótéri elhelyezést, a termékpozicionálást, az árképzést és a promóciós tevékenységeket. Az SAP termékkategória-kezelési képességei támogatják a kereskedelmi partnerek együttműködését, a cég prediktív elemzési módszerei pedig lehetővé teszik az adott vállalat és a versenytársak termékeinek értékelését, a fogyasztói viselkedés jobb megértését és a preferált beszállítói státusz megszerzését. Mivel a rendszer külső adatokat (a termékek árainak, pozicionálásának és promóciós hátterének összehasonlító adatait) használ fel a termékkategória teljesítményének értékelésére, az ügyfélhűség javítását, a nyereségesség növelését és a piacrész bővítését is támogatja.

A mySAP CRM az ágazat legjobb eszközeit bocsátja a márkamenedzserek rendelkezésére a médiafelhasználás, valamint a fogyasztói és az értékesítési folyamatok megtervezéséhez és figyeléséhez a márka támogatása, a piaci részesedés és a nyereségesség növelése, és a márkaismertség javítása érdekében. A mySAP CRM márkamenedzselési komponense földrajzi térségekre és termékcsaládokra lebontott, teljes képet ad a kapcsolódó tevékenységekről - a promóciós programokat, az értékesítési rendezvényeket és az új termékbevezetéseket is beleértve. A márkamenedzserek így pontosan meg tudják állapítani, hogyan teljesítenek az egyes termékek versenytársaikhoz képest, és miként járulnak hozzá a márka általános nyereségességéhez.

A mySAP CRM segítségével az ügyfélreferensek áttekinthetik napi tevékenységüket, és teljes körű integráció mellett, zárt, egységes rendszerben tervezhetik meg a különböző folyamatokat - ily módon csökkenthetik a folyamatok ciklusidejét és nagyobb megtakarításokat érhetnek el már a gyártás szintjén is. Az egyes régiók és telephelyek jelentéseinek összesítése révén a logisztika, a könyvelés, a pénzügyi területek felhasználói és a felső vezetés tagjai egyszerűbben lehívhatják a releváns ügyfélinformációkat - ezáltal pontosabban azonosíthatják a konkrét ügyfelekhez kapcsolódó kihívásokat és lehetőségeket.

A mySAP CRM a fogyasztási cikkek piacán kiegészítő mySAP Business Suite megoldásokat kínáló, ágazatspecifikus SAP for Consumer Products portfólió részeként is megrendelhető. A fogyasztásicikk-ágazat elismert és innovatív szállítójaként ismert SAP ügyfélkörében a világ 10 legnagyobb üdítőital-gyártója és szórakoztató-elektronikai cége megtalálható. A 10 legnagyobb egészségügyi és kozmetikai vállalat közül kilenc, a 10 legnagyobb élelmiszeripari konszern közül nyolc, a 10 legnagyobb ruházati és cipőgyártó cég közül pedig hét az SAP ügyfele.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!