2p

Halasz Kata, a Coca-Cola Magyarország marketing igazgatója a Sziget fesztivál ötödik napjának koncertjeiből ajánl az eseményre látogatóknak. A választás különlegességes, hogy a nap egyik fénypontjának számító Faithless együttes dalt írt a vállalat jelenleg is futó globális kampányához.

A Sziget a Coca-Cola számára most már a harmadik éve egy visszatérő ünnep, egy valódi fesztivál, ahol a közönséggel együtt a márka is a kultúrát, a zenét ünnepli, miközben talán egy kicsit maga is hozzátesz ezekhez. E kölcsönösség jegyében olyan programokat ajánlanék, amelyekhez a cég, illetve én is, mint magánember kötődöm.

Az ajánlott program időpontja augusztus 12-e, vasárnap este, helyszín a Nagyszínpad, főszereplő a Faithless. Hogy miért fontos és kihagyhatatlan a zenekar, arról részint az olvasóknak is megvan a maga véleménye, részint a szakirodalom is kitárgyalta. Mindenesetre számomra egy nagyon örömteli pillanat volt az, amikor megtudtam, hogy éppen egyik kedvencemet választotta a Coca-Cola partnernek egy összművészeti projekthez, az alumíniumpalackunk megtervezéséhez.

A partnerség keretében megkértük a Faithless-t, írjon egy számot, amely a pozitív dolgokra inspirálja azokat, akik meghallgatják. A dalhoz klip is készült, amelyet a párizsi Paranoid avantgárd alkotógárda jegyez. E klip vizualitása köszön vissza a Coke alumíniumpalackján: a pesti (londoni, genfi, párizsi....) éjszaka egyik "legkúlabb", UV-fényben kiteljesedő palackja jött így létre.

Aki csak a Faithless-koncertre érkezne a Szigetre, annak is automatikusan útba esik a közvetlenül a Nagyszínpad mögött található Coke Music Factory. Érdemes beszerezni egyet az alumíniumpalackból: naponta a palackhoz járó speciális kupont felmutató első 500 szigetlakó 30 000 szám közül kiválaszhatja kedvenceit, mi speciális mini cd-re írjuk, amelyen már a Faithless klipje és más tartalmai már eleve felkerültek.

A látogatók bulizni, tehát a zenéért jönnek a Szigetre, és mi természetesen ebben is igyekszünk a legjobbat kínáni: késő este a Cha-Cha-Cha DJ-csapata zenél a Coke Music Factory-ben.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!