A vizsgálat eredménye szerint azért kellett miniszteri szolgálati autót bérelni - melynek havi bérleti díja a minisztérium szerint jóval kevesebb mint egyharmada annak az összegnek, mint ami sajtóhírekben megjelent -, mert az előző miniszter szolgálati autóját megvásárolta, így nem volt autó a tárca használatában.
A vizsgálat megállapította: mivel a tartós bérlet lényegesen kedvezőbb a vásárlásnál, ezért a bérleti konstrukció alkalmazása indokolt és költséghatékony volt, áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.
Molnár Csaba miniszter szerint viszont bár a bérleti konstrukció valóban olcsóbb, de új autó tartósbérlete a gazdasági válság idején indokolatlan és érthetően megütközést kelthet, ezért arra utasította a minisztériumot, hogy azonnal intézkedjenek a bérlet felbontásáról és régebbi típusú, használt szolgálati autó bérletbe vételéről.
Felbontotta autóbérleti szerződését a közlekedési minisztérium
Molnár Csaba közlekedési, hírközlési és energiaügyi miniszter arra utasította a tárcát, hogy azonnal bontsa fel a minisztériumban használt szolgálati autók bérletét, és intézkedjen régebbi típusú, használt szolgálati autók bérletbe vételéről. Erről a miniszter a kérdésben folytatott vizsgálat lezárulta után döntött.