2p

A Vodafone folytatja a közvetlen párbeszédet érintettjeivel, a második terület a felelős marketing volt. A projekt stratégiai és tanácsadói feladatait a Braun & Partners látja el.

Az érintetti párbeszéd második állomásán közel 15 szervezet, hatóság, médium - egyebek mellett a Nemzeti Hírközlési Hatóság, Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, a Gazdasági Versenyhivatal, a Corvinus Egyetem marketing tanszéke, a Magyar Reklámszövetség, a Magyar Marketing Szövetség, az Önszabályozó Reklám Testület - képviselői vitatták meg a Vodafone felső vezetésével a marketing tevékenységének problémáit, kihívásokat, lehetőségeket, feladatokat és a kívánatos fejlesztési irányokat.

A párbeszédben részt vevő szervezetek többek között jelezték, hogy hasznos lenne nagyobb figyelmet fordítani a fogyasztói tudatosság növelésére és a komplex szolgáltatáscsomagokkal kapcsolatos információ könnyebb megértésére. A résztvevők támogatták, hogy a Vodafone, más országokbéli leányvállalatainak gyakorlatához hasonlóan a fogyatékkal élők, nehezen olvasók és látók számára külön termékeket és eszközöket fejlesszen ki, valamint felmerült annak a kérdése is, hogy támogasson olyan átfogó iparági kutatást, amely segíti a teljesebb ügyfél kommunikációt.

Javaslat merült fel, hogy a jövőben az Önszabályozó Reklámtestület szervezésében iparági együttműködés alakulhatna egy mobilkommunikációs etikai kódex kidolgozására a Reklámszövetség bevonásával, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!