Mark LaNeve a GM egyik alelnöke jelentette be, hogy a jövőben nem kizárólag a Buick reklámjaiban szeretnék szerepeltetni Tiger Woodsot, hanem szélesebb szerepet szánnak kampányaik során a világsztárnak, számol be az AP amerikai hírügynökség. Mint azt a vezető hangsúlyozta: "Tiger a cég egyik komoly kincse, pazarlás lenne csak a Buick márkára korlátozni jelenlétét".
Az alelnök mindazonáltal konkrét tervekről még nem számolt be, miután a játékossal együtt fogják véglegesíteni azt, hogy hogyan lehet használni Woodsot leghatékonyabban alkalmazni a minél jobb értékesítés érdekében. "Nem szeretnénk, hogy egy márkánk valamely hírességről szóljon, a kommunikációs üzeneteink során a modellek azon tulajdonságit szeretnénk a jövőben hangsúlyozni, amiért a vásárlóknak érdemes ezek mellett dönteniük" - mondta a vezető.
A GM és Tiger Woods között 1999 óta érvényes szponzori szerződés van, amelyet 2004-ben kötöttek újra. Akkor a Buick reklámarcának szerepéért, öt évre 40 millió dollárt ígért az autógyártó vállalat. Most ez a szerződés kerül tulajdonképpen felülvizsgálatra, állítják az elemzők. A Buick mindenesetre némileg megsínyli a váltást, hiszen a módosítás során nem kötötték ki, hogy a golfozónak indulnia kell majd az autómodell nevét viselő versenyeken.