2p

Nem kívánják a jövőben a Buick reklámarcaként alkalmazni Tiger Woodsot a General Motors marketingesei. A cég ugyanakkor nem szakít a világhírű golfjátékossal, mivel több márka kampányában szánnak szerepet a sportolónak.

Mark LaNeve a GM egyik alelnöke jelentette be, hogy a jövőben nem kizárólag a Buick reklámjaiban szeretnék szerepeltetni Tiger Woodsot, hanem szélesebb szerepet szánnak kampányaik során a világsztárnak, számol be az AP amerikai hírügynökség. Mint azt a vezető hangsúlyozta: "Tiger a cég egyik komoly kincse, pazarlás lenne csak a Buick márkára korlátozni jelenlétét".

Az alelnök mindazonáltal konkrét tervekről még nem számolt be, miután a játékossal együtt fogják véglegesíteni azt, hogy hogyan lehet használni Woodsot leghatékonyabban alkalmazni a minél jobb értékesítés érdekében. "Nem szeretnénk, hogy egy márkánk valamely hírességről szóljon, a kommunikációs üzeneteink során a modellek azon tulajdonságit szeretnénk a jövőben hangsúlyozni, amiért a vásárlóknak érdemes ezek mellett dönteniük" - mondta a vezető.

A GM és Tiger Woods között 1999 óta érvényes szponzori szerződés van, amelyet 2004-ben kötöttek újra. Akkor a Buick reklámarcának szerepéért, öt évre 40 millió dollárt ígért az autógyártó vállalat. Most ez a szerződés kerül tulajdonképpen felülvizsgálatra, állítják az elemzők. A Buick mindenesetre némileg megsínyli a váltást, hiszen a módosítás során nem kötötték ki, hogy a golfozónak indulnia kell majd az autómodell nevét viselő versenyeken.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!