2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Nem kívánják a jövőben a Buick reklámarcaként alkalmazni Tiger Woodsot a General Motors marketingesei. A cég ugyanakkor nem szakít a világhírű golfjátékossal, mivel több márka kampányában szánnak szerepet a sportolónak.

Mark LaNeve a GM egyik alelnöke jelentette be, hogy a jövőben nem kizárólag a Buick reklámjaiban szeretnék szerepeltetni Tiger Woodsot, hanem szélesebb szerepet szánnak kampányaik során a világsztárnak, számol be az AP amerikai hírügynökség. Mint azt a vezető hangsúlyozta: "Tiger a cég egyik komoly kincse, pazarlás lenne csak a Buick márkára korlátozni jelenlétét".

Az alelnök mindazonáltal konkrét tervekről még nem számolt be, miután a játékossal együtt fogják véglegesíteni azt, hogy hogyan lehet használni Woodsot leghatékonyabban alkalmazni a minél jobb értékesítés érdekében. "Nem szeretnénk, hogy egy márkánk valamely hírességről szóljon, a kommunikációs üzeneteink során a modellek azon tulajdonságit szeretnénk a jövőben hangsúlyozni, amiért a vásárlóknak érdemes ezek mellett dönteniük" - mondta a vezető.

A GM és Tiger Woods között 1999 óta érvényes szponzori szerződés van, amelyet 2004-ben kötöttek újra. Akkor a Buick reklámarcának szerepéért, öt évre 40 millió dollárt ígért az autógyártó vállalat. Most ez a szerződés kerül tulajdonképpen felülvizsgálatra, állítják az elemzők. A Buick mindenesetre némileg megsínyli a váltást, hiszen a módosítás során nem kötötték ki, hogy a golfozónak indulnia kell majd az autómodell nevét viselő versenyeken.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!