Hozzátette: a reggeli órákban ennek ellenére zárva tart az 1-es terminál, a járatok a 2-es terminálról közlekednek. A járatok menetrend szerint, várhatóan késések nélkül közlekednek. A BA délelőtt dönt arról, hogy mikor nyitja meg az 1-es és a 2A terminált.
A keddi egyeztetés eredménytelenül zárult. A munkaadó szerint a szakszervezetek visszatértek eredeti követeléseikhez. Az érdekképviseletek pedig bírálták, hogy a Budapest Airport eltávolította munkahelyükről a sztrájkőröket.
A Budapest Airport javasolta, hogy az egyeztetésekbe vonjanak be munkaügyi közvetítőt, ezt azonban a szakszervezetek elutasították.
Szakaszos munkabeszüntetéssel, a sztrájkfenyegetés fenntartásával kívánnak nyomást gyakorolni a munkáltatóra szakszervezetek - indokolta a sztrájk reggeli felfüggesztésést Csorba Attila, a Légiközlekedési Egyesült Szakszervezet (LESZ) elnöke.
A munkáltató szerinti alacsony sztrájk támogatottságot illetően hangsúlyozta: nem kívánnak számháborúban részt venni, a BA-nak pedig tudomásul kellene vennie, hogy a munkavállalók 90 százaléka, még decemberben határozottan kiállt a követelések mellett, amelyek azóta sem változtak. Csorba Attila a BA vezetését, illetve magatartását hibáztatja az egymáshoz nem közeledő álláspontok miatt.
Csorba Attila megerősítette: amennyiben folytatnák a sztrájkot - mivel bejelentési kötelezettségük nincs - csak néhány órával korábban jelentenék azt be.
A Légiközlekedési Egyesült Szakszervezet (LESZ) és a Repülőtéri Dolgozók és Szolgáltatók Szakszervezete (RDSZSZ) hétfőn délután 4 órától folytatta a december 22-én felfüggesztett munkabeszüntetést, miután továbbra sem tudtak megegyezni a kollektív szerződésről. A sztrájk támogatottsága alacsonyabb volt a decemberinél, járatot nem kellett törölni és a gépek menetrend szerint időben indultak.