Mint ismert az idei évben jelentősen koncentrálódott a hazai indoor piac miután a három jelentősebb szereplővel bíró piacon a második és a harmadik egyesült, vagyis az Est Médiához tartozó Fény Pont Kft. megvásárolta az O-Zone Kft. 100 százalékát.
Azonban a Boomerang Media a magyarországi beltéri piac koncentrálódása után is megtartotta erős pozícióját. A 2003-as év első felében, a tavalyi év ugyanezen időszakához képest 30 százalékkal növelte nettó bevételét, annak ellenére, hogy nem emelte árait. Az értékesítési volumen folyamatos növekedése miatt a disztribúciós hálózat is bővült.
Újabb terjesztési helyszíntípusok (Mol benzinkutak, állatorvosi rendelők) bevonása mellett, jelentős növekedés figyelhető meg az indoor eszközállományban. 2003. első félévében 20 százalékkal, 400 világító poszter felülettel növelte a Boomerang indoor hálózatait. (200 Mol poszter, 100 A1 Bar Read Only , további 100 A/0 Fitness Activeline)
A cég a mennyiségi disztribúciós növekedés mellett, lépést tartva a top helyszínek állandó cserélődésével, nagy hangsúlyt fektetett a minőségi cserékre. A horeca és fitness piac változásainak megfelelve, újonnan nyílt, prémium kategóriás helyszínek váltottak fel néhány mára már kevésbé népszerű helyet.
Felfutó indoor piac
Továbbra is stabilak a magyarországi beltéri piacon a Boomerang Medianak, amely áremelések nélkül is jelentősen növelte bevételeit.