2p

Továbbra is stabilak a magyarországi beltéri piacon a Boomerang Medianak, amely áremelések nélkül is jelentősen növelte bevételeit.

Mint ismert az idei évben jelentősen koncentrálódott a hazai indoor piac miután a három jelentősebb szereplővel bíró piacon a második és a harmadik egyesült, vagyis az Est Médiához tartozó Fény Pont Kft. megvásárolta az O-Zone Kft. 100 százalékát.

Azonban a Boomerang Media a magyarországi beltéri piac koncentrálódása után is megtartotta erős pozícióját. A 2003-as év első felében, a tavalyi év ugyanezen időszakához képest 30 százalékkal növelte nettó bevételét, annak ellenére, hogy nem emelte árait. Az értékesítési volumen folyamatos növekedése miatt a disztribúciós hálózat is bővült.

Újabb terjesztési helyszíntípusok (Mol benzinkutak, állatorvosi rendelők) bevonása mellett, jelentős növekedés figyelhető meg az indoor eszközállományban. 2003. első félévében 20 százalékkal, 400 világító poszter felülettel növelte a Boomerang indoor hálózatait. (200 Mol poszter, 100 A1 Bar Read Only , további 100 A/0 Fitness Activeline)

A cég a mennyiségi disztribúciós növekedés mellett, lépést tartva a top helyszínek állandó cserélődésével, nagy hangsúlyt fektetett a minőségi cserékre. A horeca és fitness piac változásainak megfelelve, újonnan nyílt, prémium kategóriás helyszínek váltottak fel néhány mára már kevésbé népszerű helyet.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!