A társaság közlése szerint az új, Global Design termékcsaládot az elmúlt négy évben a fogyasztók körében végzett kutatások és a felhasználók megfigyelései alapján alakították ki úgy, hogy minden tekintetben megfeleljenek a fogyasztók igényeinek. A vállalat összesen több mint 150 ezer európai fogyasztót kérdezett meg a háztartási készülékekkel és azok használatával szemben támasztott igényeikről.
A technológiai és ergonómiai újítások közé tartozik egyebek között az az új tűzhely, aminek sütőjébe lehajlás nélkül be lehet látni, egy víztisztítóval ellátott hűtőszekrény, valamint az az intelligens mosógép, aminek segítségével a felhasználó határozhatja meg a mosáshoz szükséges időt.
A Global Design termékek külső megjelenésükben is egységet képeznek: formatervezési elemeik között megfigyelhetők a döntött kezelőpanelek, az ívelt ajtók, valamint egy kevés narancssárga szín a kontrol paneleken. Ezt a színt azért is választotta a cég, mert az emberek többségének tetszik, élénk, egyben melegséget sugároz.