2p

Összeomlik vagy magára talál a magyar gazdaság?
Tartogat még meglepetéseket Trump?
Ki profitálhat Gyurcsány Ferenc távozásából?

Online Klasszis Klub élőben Lengyel Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves politológust, közgazdászt!

2025. május 20. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Megváltozik az Electrolux termékeinek arculata, s hamarosan Magyarországon is a felhasználói igényeket jobban kielégítő termékeket dob piacra a svéd cég. Így teljes designváltáson mennek keresztül például a vállalat szabadonálló mosógépei, szárítógépei, mosogatógépei, tűzhelyei és hűtőszekrényei.

A társaság közlése szerint az új, Global Design termékcsaládot az elmúlt négy évben a fogyasztók körében végzett kutatások és a felhasználók megfigyelései alapján alakították ki úgy, hogy minden tekintetben megfeleljenek a fogyasztók igényeinek. A vállalat összesen több mint 150 ezer európai fogyasztót kérdezett meg a háztartási készülékekkel és azok használatával szemben támasztott igényeikről.

A technológiai és ergonómiai újítások közé tartozik egyebek között az az új tűzhely, aminek sütőjébe lehajlás nélkül be lehet látni, egy víztisztítóval ellátott hűtőszekrény, valamint az az intelligens mosógép, aminek segítségével a felhasználó határozhatja meg a mosáshoz szükséges időt.

A Global Design termékek külső megjelenésükben is egységet képeznek: formatervezési elemeik között megfigyelhetők a döntött kezelőpanelek, az ívelt ajtók, valamint egy kevés narancssárga szín a kontrol paneleken. Ezt a színt azért is választotta a cég, mert az emberek többségének tetszik, élénk, egyben melegséget sugároz.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!