A szoftveróriás arról kívánja meggyőzni ügyfeleit, hogy a Vista nem csupán egy új operációs rendszer. A televíziós reklámok, amelyekben többek között egy hatvanas évekbeli űrhajó kilövése, egy külvárosban sétáló rénszarvas, a berlini fal egy darabja és a woodstocki fesztivál is feltűnik, éppen erre a "hűha! élményre" játszanak rá. A szöveg minden esetben ugyanaz: ha valami újat, kellemesen váratlant tapasztalunk, arra csak egy szó van: wow!
A programnak a márciusban a boltokba és a gépekre kerülő magyar nyelvű verzióját népszerűsítő, február végén induló magyarországi kampány egyik nagy kérdése, hogy mi lesz a wow! magyarul - a lap úgy tudja, hogy ezen egyelőre a Microsoft Magyarország Kft. is gondolkodik.
A McCann Worldgroup által két évig tervezett "The wow starts now" kampány része többek között az ügyfelek "hűha! élményeit" ("wow-moments") gyűjtő weboldal is, amelyre - nem utolsósorban a győztesnek beígért világ körüli út reményében - immár körülbelül húszezren töltöttek fel képeket, illetve videókat.
John B. Williams, a Windows globális kommunikációért felelős menedzsere szerint azonban 1995-ben egy új koncepciót kellett megismertetni a világgal, arról kellett meggyőzni az embereket, hogy a számítógép valóban számít, és hamarosan az élet részévé válik. Ma már nem ez a cél: egy új termék esetében a részleteken, nem pedig az általános koncepción van a hangsúly.