2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Minden idők egyik legnagyobb, közel félmilliárd dolláros marketingkampányát indította el a Microsoft új operációs rendszere, az egyéni felhasználók számára a múlt hét óta elérhető Windows Vista népszerűsítésére. A Vista debütálását világszerte több mint száz nagyszabású rendezvénnyel ünnepelték: az Eiffel-toronynál tűzijáték, Kanadában jégshow adta meg a kereteket - írja a Világgazdaság.

Végre elkészült? Wow!

A szoftveróriás arról kívánja meggyőzni ügyfeleit, hogy a Vista nem csupán egy új operációs rendszer. A televíziós reklámok, amelyekben többek között egy hatvanas évekbeli űrhajó kilövése, egy külvárosban sétáló rénszarvas, a berlini fal egy darabja és a woodstocki fesztivál is feltűnik, éppen erre a "hűha! élményre" játszanak rá. A szöveg minden esetben ugyanaz: ha valami újat, kellemesen váratlant tapasztalunk, arra csak egy szó van: wow!

A programnak a márciusban a boltokba és a gépekre kerülő magyar nyelvű verzióját népszerűsítő, február végén induló magyarországi kampány egyik nagy kérdése, hogy mi lesz a wow! magyarul - a lap úgy tudja, hogy ezen egyelőre a Microsoft Magyarország Kft. is gondolkodik.

A McCann Worldgroup által két évig tervezett "The wow starts now" kampány része többek között az ügyfelek "hűha! élményeit" ("wow-moments") gyűjtő weboldal is, amelyre - nem utolsósorban a győztesnek beígért világ körüli út reményében - immár körülbelül húszezren töltöttek fel képeket, illetve videókat.

John B. Williams, a Windows globális kommunikációért felelős menedzsere szerint azonban 1995-ben egy új koncepciót kellett megismertetni a világgal, arról kellett meggyőzni az embereket, hogy a számítógép valóban számít, és hamarosan az élet részévé válik. Ma már nem ez a cél: egy új termék esetében a részleteken, nem pedig az általános koncepción van a hangsúly.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!