A felfutó értékesítés motorját továbbra is az európai államok jelentik, de mind fontosabb fejlődő országokbeli értékesítés is. A vásárlók motivációja ugyanakkor eltérő - állapították meg a szakemberek. Míg a fejlődő államokban új előfizetőkkel találkozhatunk, és első készüléküket vásárolják meg, addig a nyugat-európai piacokon a készülékcsere a jellemző, az ügyfelek most szerezik be a multimédiás készülékeket.
A Strategy Analytics szerint 492 millió készülék találhat gazdára, ez az egy évvel korábbiakhoz képest 15 százalékos bővülést jelent. Az optimista prognózist támasztják alá a harmadik negyedéves adatok, az eladások 22,8 százalékkal, 131,9 millió darabra nőttek
Félmilliárd telefon talál gazdára
Továbbra is töretlen fejlődést jósolnak az iparági elemzők a mobilpiacnak, így a második félévben értékesített készülékek száma megközelíti a félmilliárd darabot.