A munka két részből áll. Az első rész az ATL (hagyományos tömegkommunikációs eszközök) és a TCR (társadalmi célú reklám) kampányokhoz kapcsolódó médiavásárlásból és egyéb, a médiavásárláshoz kapcsolódó médiaügynökségi szolgáltatásból áll. Ennek a keretösszege bruttó 370 millió forint. A második rész az egyéb közérdekű tájékoztatás céljából történő médiavásárlásból és egyéb, a médiavásárláshoz kapcsolódó médiaügynökségi szolgáltatásból áll, amelyeknek a keretösszege bruttó 200 millió forint. A munka 2010. június 30-ig tart.
Feltétel, hogy az ajánlattevő médiavásárlásból származó forgalma az elmúlt két év mindegyikében érje el az első résznél a nettó 300 millió, a másodiknál pedig a 160 millió forintot. Az ajánlattevőknek az elmúlt három évből referenciákat is be kell mutatniuk. Az ajánlatkérő az öt, legnagyobb referenciával rendelkező céget hívja meg a pályázatra.
A részvételi jelentkezési határidő április 30. A kiválasztott - a második fordulóba jutott - társaságokat május 15-ig értesíti az ajánlatkérő NFÜ. A második szakaszban az oda bejutott cégeknek ajánlattételi biztosítékot kell letenniük. Ennek összege az első részre 3 millió, míg a második részre 1,5 millió forint.
Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, az első részben legnagyobb súllyal a kedvezmények, míg a másodikban a média taktika minősége esik latba.
MTI/Menedzsment Fórum