2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Európában mintegy 1,1 millió mobiltelefon-előfizető használ iPhone-t. Bár ez mindössze az összes mobilhasználó 0,3 százalékát jelenti, az iPhone óriási mértékben befolyásolja a piacot. Különösen a mobil internetezés széleskörű terjesztésében játszik szerepet, derül ki a Nielsen kutatásából.

Tízből három európai mobilelőfizető tervezi, hogy a következő évben iPhone-ra vált át. Különösen a 18-34 éves korosztály mutat érdeklődést, áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.

Az iPhone tipikus európai úttörője 35 évesnél fiatalabb, szingli férfi. Földrészünkön ugyanis a felhasználók 73 százaléka férfi, míg a szokványos mobilelőfizetők között csak 51 százalék. Életkor szerint kétharmad jut a 35 évesnél fiatalabbakra, míg a megszokott mobiloknál 32 százalék.

„Az iPhone használók 63 százaléka csatlakozik az Internethez telefonkészülékén keresztül, ami ötször akkora, mint az átlagos mobilelőfizetők körében mért arány” – tájékoztat Boda Krisztián, a Nielsen regionális marketingigazgatója.

Hozzáteszi, hogy az iPhone használói közül nyolcszor annyian (25 százalék) néznek telefonkészülékükön videót, mint az átlagos mobilozók. E-mailt küld vagy fogad az iPhone-nal rendelkezők 55 százaléka, az átlagos mobiltelefon-előfizetők kilencszerese. Továbbá az iPhone-használók 15 százaléka él a videojátékok lehetőségével, kétszer annyi, mint a mobilozó átlag.

„Az iPhone tulajdonosok teljesen másként használják készüléküket, mint az átlagos mobiltelefon-előfizető. Szórakoztató eszköznek tartják, amellyel lehet az Interneten szörfözni, üzeneteket küldeni, játszani, zenét hallgatni vagy filmeket nézni. Ideális lehetőségek korunk fogyasztója számára” - hangsúlyozza a Nielsen marketingigazgatója.

Az iPhone európai híveinek közel kétharmada magáncélokra használja készülékét, míg 23 százaléka üzleti, hivatali ügyeit intézi vele, de a számlát saját zsebből állja. Cége fizeti az iPhone költségét a megkérdezettek 14 százalékánál.

A megkérdezettek 35 százalékát a technológiai és funkcionális lehetőségek vonzzák az iPhone-ban, míg 26 százalékukat az Apple márka. További 29 százalék számára fő ok az új készülékek tetszetős kivitelezése és stílusa.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!