A képviseletet - marketing- és PR-menedzserként - Achkar Nóra látja el, aki a napilapot arról tájékoztatta, hogy a csoport várhatóan még az ősszel elindítja Magyarországon a szinkronizált tévéfilmeket adó Movies 24 filmcsatornát és az ugyancsak napi 24 órában sugárzó KidsCo gyerekcsatornát, amelyet a Sparrowhawk Media a DIC Entertainmenttel és a Corus Entertainmenttel közösen üzemeltet.
Európában egyelőre mindkét tévéadó kizárólag Nagy-Britanniában fogható, a kontinensen nálunk jelennek majd meg elsőként.
A Magyarországon már 2000 óta fogható Hallmark Channel a reklámpiacon csak 2004 óta van jelen. A célcsoportjaként a 18-49, illetve 18-59 éves nőket megjelölő csatorna reklámidejét az RMB Hungary Multimédia Kft. értékesíti. Lukács Csaba ügyvezető igazgató elmondta: a Hallmark Channel két év alatt a Magyarországon fogható kábelcsatornák között reklámbevétel tekintetében az első tíz közé került, számol be a Világgazdaság.