2p

Öt év alatt fitnesztermekből álló hálózatot fejlesztene a Reebok márkából a tulajdonos német Adidas.

A világ második számú sportszergyártója a WirtschaftsWoche című német gazdasági hetilap szerint Reebok márkájú sportitalok és étrend-kiegészítők bevezetését is tervezi. Az Adidas tavaly kidolgozott egy fitneszprogramot, amelyet saját trénerekkel, instruktorokkal terjeszt, és a jövőben a ruházati termékek értékesítésének egyik terepévé kívánja tenni a fitnesztermeket. Jelenlétét egyelőre a már működő hálózatokkal, például a Body and Soul és a Holmes Place lánccal együttműködve erősíti - mondta a lapnak Herbert Hainer, az Adidas AG igazgatótanácsi elnöke.

A cég további tervei között szerepel az internetes értékesítés fejlesztése. "Az online piac lesz a harmadik fő bevételi forrás az áruházak és a márkaboltok mellett" - mondta Hainer.  Az Adidas 2005-ben vásárolta fel az amerikai Reebokot közel 4 milliárd dollárért, így egyesült a sportszergyártás második és harmadik számú szereplője, de a világelső Nike-ot egyesült erővel sem sikerült behozni. A vállalatcsoport adózott nyeresége tavaly 62 százalékkal, 642 millió euróról 245 millióra esett, a bevétel 6 százalékkal 10,4 milliárd euróra csökkent. Az idei első negyedév eredményeiről május 4-én számol be társaság.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!