A cég a promócióval - amely május 11-én indul a film május 18-i megjelenése előtt - száz országban lesz jelen. A multimédiás promóció részei lesznek a nyolc nyelven beszélő Shrek Happy Meal játékok, a gyűjthető poharak és egy weboldal, ahol a gyerekek pontokat gyűjtetnek digitális nyereményekért aszerint, hogy milyen gyakran sportolnak - írja az Adage.com.
"Az online szórakozás vezet az offline tevékenységhez" - mondta Mary Dillon, a cég globális marketingvezetője. Mint közölte, való igaz, hogy a gyerekek becsületére van bízva, hogy igazat mondanak-e, amikor a sportolásról nyilatkoznak, de szerinte a kicsik legtöbbször őszinték.
A globális kampány további elemei az öntet Shreket formáló tasakban Ausztráliában, a Fiona saláta Dél-Amerikában, illetve a répacsíkok, tej és gyümölcs az Egyesült Királyságban. Bill Lamar Jr., a cég amerikai részlegének marketingigazgatója elmondta: egyre nagyobb a nyomás, hogy egészséges ételekkel jelenjenek meg, amelyeket a Shrekhez köthető áruk között is megtalálhatnak majd a vásárlók. Hozzátette: természetesen a kampány célja, hogy minél több terméket adjanak el, ugyanakkor szeretnének a gyerekek egészségért is tenni.