2p

Az egészséges életmódot kívánja népszerűsíteni legújabb, Dreamworks Animation Shrek 3. című filmet reklámozó promóciójában a McDonald Corp.

A cég a promócióval - amely május 11-én indul a film május 18-i megjelenése előtt - száz országban lesz jelen. A multimédiás promóció részei lesznek a nyolc nyelven beszélő Shrek Happy Meal játékok, a gyűjthető poharak és egy weboldal, ahol a gyerekek pontokat gyűjtetnek digitális nyereményekért aszerint, hogy milyen gyakran sportolnak - írja az Adage.com.

"Az online szórakozás vezet az offline tevékenységhez" - mondta Mary Dillon, a cég globális marketingvezetője. Mint közölte, való igaz, hogy a gyerekek becsületére van bízva, hogy igazat mondanak-e, amikor a sportolásról nyilatkoznak, de szerinte a kicsik legtöbbször őszinték.

A globális kampány további elemei az öntet Shreket formáló tasakban Ausztráliában, a Fiona saláta Dél-Amerikában, illetve a répacsíkok, tej és gyümölcs az Egyesült Királyságban. Bill Lamar Jr., a cég amerikai részlegének marketingigazgatója elmondta: egyre nagyobb a nyomás, hogy egészséges ételekkel jelenjenek meg, amelyeket a Shrekhez köthető áruk között is megtalálhatnak majd a vásárlók. Hozzátette: természetesen a kampány célja, hogy minél több terméket adjanak el, ugyanakkor szeretnének a gyerekek egészségért is tenni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!