2p

Az egészséges életmódot kívánja népszerűsíteni legújabb, Dreamworks Animation Shrek 3. című filmet reklámozó promóciójában a McDonald Corp.

A cég a promócióval - amely május 11-én indul a film május 18-i megjelenése előtt - száz országban lesz jelen. A multimédiás promóció részei lesznek a nyolc nyelven beszélő Shrek Happy Meal játékok, a gyűjthető poharak és egy weboldal, ahol a gyerekek pontokat gyűjtetnek digitális nyereményekért aszerint, hogy milyen gyakran sportolnak - írja az Adage.com.

"Az online szórakozás vezet az offline tevékenységhez" - mondta Mary Dillon, a cég globális marketingvezetője. Mint közölte, való igaz, hogy a gyerekek becsületére van bízva, hogy igazat mondanak-e, amikor a sportolásról nyilatkoznak, de szerinte a kicsik legtöbbször őszinték.

A globális kampány további elemei az öntet Shreket formáló tasakban Ausztráliában, a Fiona saláta Dél-Amerikában, illetve a répacsíkok, tej és gyümölcs az Egyesült Királyságban. Bill Lamar Jr., a cég amerikai részlegének marketingigazgatója elmondta: egyre nagyobb a nyomás, hogy egészséges ételekkel jelenjenek meg, amelyeket a Shrekhez köthető áruk között is megtalálhatnak majd a vásárlók. Hozzátette: természetesen a kampány célja, hogy minél több terméket adjanak el, ugyanakkor szeretnének a gyerekek egészségért is tenni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!