3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A 44. héten 15 százalékot vert az RTL Klub a TV2-re a reklámozók által leginkább vizsgált korcsoportban. A kereskedelmi csatorna főleg október utolsó napján verte meg nagyon riválisát, a jelek szerint továbbra is a Csillag születik a nyerő húzás. A közszolgálati tévé számára is siralmas volt a hét: még a Film+ is megverte az MTV-t a legfontosabb idősávban.

A 44. héten is hibátlan lett az RTL Klub bizonyítványa: a hét minden estéjén győzedelmeskedett főműsoridőben a 18-49 évesek körében - olvasható a csatorna közleményében. A kereskedelmi csatorna célcsoportjában 34,8 százalékot teljesített, míg a TV2 15 százalékponttal lemaradva mindössze 19,8 százalékot ért el. Harmadik lett 4,6 százalékkal a Film+, a piacvezető mozicsatorna mögött negyedik az MTV 4,4 százalékkal, ötödik a Viasat3 3,8 százalékkal, hatodik pedig a Cool TV 3,6 százalékkal - olvasható az RTL Klub közleményében.

Az RTL Klubon minden nap tarolt a Híradó, a Vacsoracsata, a Fókusz és a Barátok közt. Berényiék legújabb kalandjai a hét majdnem minden napján 40 százalék fölötti közönségarányt értek el. Hétfőn szép győzelemmel kezdett a Benkő feleséget keres. Az őrült lantművész boldogságvadászata a célcsoport nézőinek 37,5 százalékát szögezte a képernyők elé, a visszatérő Showder Klub 37,7 százalékot hozott a 18-49 évesek körében, ezzel maguk mögé utasították a TV2 krimihétfőjét.

Kedden a hosszú szünet után folytatódó Vészhelyzet és a Grace klinika kiéhezett rajongói hoztak fölényes győzelmet az RTL Klubnak. Szerdán a Dr. House győzött a TV2-n, de ez is kevés volt a főműsoridős győzelemhez. Csütörtökön Gálvölgyi és a Kész átverés hozták az estét az RTL Klubnak, mégpedig toronymagasan. A péntekre költöztetett CSI: New Yorki helyszínelők és a Szökés túl nagy falat volt a szintén péntekre áthelyezett Sztárral szembennek.

Szombaton már a délután is nagyon erősen indult az RTL Klub számára: Bud Spencer 80. születésnapján a piacvezető kereskedelmi csatornának is volt oka az ünneplésre: a Piedone a zsaru 34,3 százalékot hozott, de a Híradó és a Fókusz is messze lehagyta riválisait. A kegyelemdöfést szombaton a továbbra is a nézettségi toplista élén trónoló Csillag születik adta meg a TV2-nek. Célcsoportjában 51,4 százalékot ért el a tehetségkutató műsor, amelyet a teljes lakosságban csaknem 2,5 millióan figyeltek. Az RTL Klub szombati főműsoridős közönségaránya 43,3 százalék volt, míg a filmmel próbálkozó TV2 történetének legalacsonyabb közönségarányát érte el 11,5 százalékkal a 18-49 évesek körében. Vasárnap a hét legnézettebb filmjével, az Ünneprontók ünnepével győzött az RTL Klub, a TV2-es Elveszett világ pedig elveszett.

A legnézettebb műsorok listáján az első tízbe csak az RTL került be, a TV2-n a Doktor House is csak a 17. helyet érte el, ezzel a csatorna legnézettebb műsora lett.

Kiválóan szerepelt a TV2 heti magazinműsora, a vasárnapi Napló, mely ezúttal a két kereskedelmi rádió, a Sláger és a Danubius megszűntetése kapcsán készített riportot - olvasható a csatorna közleményében. A műsor nézettsége minden korosztályban jól alakult: 18-49-ben 568 ezer nézővel (29,2 százalék SHR), teljes lakosságban pedig 1,6 millió nézővel (31,7 százalék SHR) büszkélkedhetett.

A jelenleg a teljes lakosság toplistáján a 19. helyén álló Joshi Bharat ezúttal nem csak ebben a korosztályban nyert minden nap Mónikával szemben, hanem 18-49-ben is népszerűbb volt, ötből három napon tudott diadalmaskodni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!