1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A jövő hét közepére várható döntés arról, milyen technológiával, mennyiért és mikorra fejeződik be a 4-es metró kritikus helyzetben lévő Fővám téri állomásának építése - értesült a Népszava.

Az már szinte biztos, hogy a beruházó DBR Metró nem cseréli le a kivitelezőt, így a munkát a Hídépítő Zrt. fejezi be. A műszaki problémák kezelésére több javaslatot is benyújtott a cég, költségszámításokkal és határidőkkel.

Fehér László, a Hídépítő vezérigazgatója elmondta: szeretnék befejezni az állomást, ennek módjára több elképzelést átnyújtottak. Ezek között van a már ismert módszer: egy, a Dunán kialakított mesterséges szigetről építenék az állomásszerkezet folyó alá benyúló részét.

Ez a legdrágább: mintegy 3-3,5 milliárdos többletköltséget és három hónapos csúszást jelent. A többi, a szárazföld felől építkező változat olcsóbb és gyorsabb lenne, de bizonyos szempontból kockázatosabb is – írja a Népszava.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!