1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A jövő hét közepére várható döntés arról, milyen technológiával, mennyiért és mikorra fejeződik be a 4-es metró kritikus helyzetben lévő Fővám téri állomásának építése - értesült a Népszava.

Az már szinte biztos, hogy a beruházó DBR Metró nem cseréli le a kivitelezőt, így a munkát a Hídépítő Zrt. fejezi be. A műszaki problémák kezelésére több javaslatot is benyújtott a cég, költségszámításokkal és határidőkkel.

Fehér László, a Hídépítő vezérigazgatója elmondta: szeretnék befejezni az állomást, ennek módjára több elképzelést átnyújtottak. Ezek között van a már ismert módszer: egy, a Dunán kialakított mesterséges szigetről építenék az állomásszerkezet folyó alá benyúló részét.

Ez a legdrágább: mintegy 3-3,5 milliárdos többletköltséget és három hónapos csúszást jelent. A többi, a szárazföld felől építkező változat olcsóbb és gyorsabb lenne, de bizonyos szempontból kockázatosabb is – írja a Népszava.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!