Az egyeztetés után Bárány Balázs, a VDSZSZ alelnöke az MTI-nek nyilatkozva így értékelt: a csütörtöki egyeztetés "lesújtó" volt, a munkáltató magatartása annyiban érthető, hogy a tulajdonos továbbra sem akar engedni, holott a szakszervezet hajlandó kompromisszumra a megállapodás érdekében.
A VDSZSZ alelnöke elmondta, hogy a sztrájk folytatásáról még nem született döntés, a sztrájkfelhívás továbbra is érvényben van.
Sigulinszki Tibor, a MÁV Zrt. szóvivője az egyeztetés után az MTI-nek elmondta: a vasúttársaság nem tudja a követeléseket teljesíteni, mert nincs rá lehetősége.
A VDSZSZ továbbra is azt követeli, hogy kapjon 250 ezer forintot minden vasutas a MÁV Cargo privatizációs bevételéből, továbbá 10 százalék kiszervezési pótlékot kérnek visszamenőleg a MÁV-leányvállalatainál dolgozók számára. Követelik továbbá a korábban bezárásra szánt mellékvonalak fejlesztését, továbbá munkáltatói érdekből ne legyen létszámleépítés a társaságoknál, valamint a MÁV-START Zrt. szálljon ki a Budapesti Közlekedési Vállalat (BKV) HÉV üzletágának átvételére irányuló üzletből, amely 30 milliárd forintjába kerülne a MÁV-nak a Cargo privatizációs bevételéből.