1p

A magyar tulajdonú Hell energiaital szponzorációs megállapodást kötött az AT&T Williams csapatát, ezzel először jelenik meg magyar tulajdonú cégcsoport a száguldó cirkuszban.

A Spanyol Nagydíjon érvénybe lépő szerződés eredményeképpen a Hell lesz a pilóták és a csapat hivatalos itala, a márka logója felkerül a Williams versenyautók hátsó szárnyára, illetve a sportág történetében példa nélküli megoldásként az üzemanyag töltő csapattag a márka ördögös-tüzes dizájnját viseli majd a boxutcában.

A brand 2006-ban született hazánkban, azóta tizenhat országban van jelen, Magyarországon piacvezető.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!