A Ferencváros legnagyobb szponzora a Westel, amelynek a jövő évre vonatkozóan is érvényes szerződése van nem volt "felhőtlenül boldog a botrány miatt", és kérdésessé tette a csapat további szponzorálását. A szerződés pontos feltételeinek ismerete nélkül inkább csak sajtófogásnak tűnik, hogy a mobilcég kiszáll a sportklub támogatásából. Ismertsége okán egyébként vélik többen - ha nem is ilyen összegben -, de könnyen találna a legnagyobb szurkolói körrel rendelkező csapat támogatót.
A Világgazdaság mai száma szerint noha a szponzoroknak is van vesztenivalójuk, mégis könnyen kihátrálhatnak. Nem is olyan régen, hasonló helyzetben az Újpest nagy szponzorai azonnal visszaléptek a csapattal való közös szerepléstől. A Fotex labdarúgóklubja azonban stratégiai szövetségesekkel dolgozik, számukra az együttműködés racionális döntés, és nem kizárólag a közvetlen kommunikációs lehetőségekre épül. Elegendő utalni a Westel vagy az Arany Ászok példájára. Előbbi számára feltehetően a Fotex-hálózattal való együttműködés is meghatározó, utóbbi számára pedig az igen szép eladási mutatókkal rendelkező Fradi Sör. Vélhetően azonban egyikük sem kívánja hosszú távon egy a botrányok miatt kedvezőtlen megítélésű márkával összekapcsolni magát.
A hosszabb távú következmények azonban borítékolhatóak, és a magyar futball képviselői tartanak tőle, hogy ha továbbra is hasonló események fordulnak elő, az csökkentheti a csapatokat jelenleg szponzoráló cégek támogatási kedvét. A pénteki csatának - mint példaértékű hivatkozási alapnak - a Ferencvároson túl is ható következményei lehetnek. Az elsősorban a kommunikációs lehetőségek, a szurkolótáborral való közvetlen kapcsolat kialakítása miatt szponzoráló vállalatok kockázata jelentősen megnő. Jelen vannak - egy-egy mérkőzést kivéve minimális közönség előtt -, igazi nyilvánosságot azonban inkább a botrányok kapcsán kapnak. Akkora összeget nem áldoznak a szponzorációra, hogy beleszólhatnának a vezetésbe, befolyásuk lehetne a történésekre, ők inkább "elszenvedik" az eseményeket. Ennek következtében várhatóan továbbra sem fognak jelentősebb szponzorok üzleti alapon belépni a sportág finanszírozásába, hisz a kiszolgálásuk feltételei nem adottak.
Fradi, foci, szponzorok
A tetszhalott hazai labdarúgás sokak szerint könnyen teljesen kimúlhat, ha a sportpályákon nem kezdődik meg a rendteremtés. A nézőkkel együtt a szponzorok könnyen elfordulhatnak a több sebből vérző professzionálisnak mondott bajnokságtól.