Október közepén kerül a boltokba a füstmentes Marlboro, melynek bevezetését DM és internetes kampány fogja segíteni, kizárólag nagykorúak részére, mondta el David Sutton, a társaság szóvivője. A vállalat a középkategóriában, három dolláros dobozonkénti árral kínálná új termékét, írja a MediaPost.
A füstmentes cigaretta bevezetése beleillik a vállalat két évvel ezelőtt indított alternatív növekedési stratégiájába, melynek célja, hogy növeljék a dohánytermékek választékát, beleértve a cigaretta alternatíváit is.
"2005-ben azt mondtuk, hogy meg fogjuk nézni, hogyan tudunk növekedni akár a cigaretta üzletágon kívül is" - emlékeztetett Sutton. A társaság tavaly nyáron indította el a Taboka Tobaccopaks füstmentes cigarettáját Indianapolisban, valamint egy hónappal ezelőtt a Marlboro Snus tubákot, melyet erős, enyhe, mentolos és fűszeres ízesítésben árusítanak.
A Philip Morris nincs egyedül azon vállalatok között, akik bővítik termékkínálatukat. Az amerikai Smokeless Tobacco Company - a Coppenhagen márka gyártója - egy sor prémium terméket mutatott be olyan dohányosoknak, akik alternatívákat keresnek.