A Zwack megoldást keresett a fiatalok megszólítására, ezért a 2007-es Fütyülős kampányát - sok turnéval, divattal, promócióval, a trendi matyóminta és Carpe Diem életérzés köré építette.
A projekt során a Carnation feladata volt egyrészt a Carpe Diem életérzés visszaadása, illetve olyan tartalmi és élményszolgáltatás kialakítása, mely segíti a márka elismerésének növelését és viral jellegű terjedését. A tervezés során a Carnation kiemelt figyelmet fordított arra, hogy a Fütyülős site túllépjen a hagyományos termékinformációs site struktúrán.
Első körben a projekt tagjai választ kerestek a Carpe Diem kérdésére, majd a közös kapcsolódási pontok meghatározása után, elkészültek azok a tartalomcsoportok, melyek köré a site kötelező és Carnation által javasolt tartalmai épültek.
Az élményről az aloldalak megjelenése, vizuális világa, a közvetlen nyelvezet és a gondosan kidolgozott animációk gondoskodnak. A Carnation a "Fütyülős?" tartalmi pontnál egyedi, optimalizált 3D és flash megoldásokat alkalmazott.
A Carnation Zrt. jelentősebb ügyfelei többek között: az AXA, a Beiersdorf (NIVEA), a Budapesti Értéktőzsde, a CIB Bank, a Danubius Hotels, az E.ON Hungária, az ELMŰ, a Generali-Providencia, a Habostorta, a Honda, az MNB, a Microsoft, a Magyar Posta Biztosító, a Magyar Televízió, a Malév, az NFÜ, a Nemzeti Hírközlési Hatóság, a Pannon, a Ringier, a Sanoma, a SágaFoods és a Vista.